Gå til innhold

er 7+3 og allerede liten kul på magen


nr2påG

Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg som allerede ved 7+3 ser og i alle fall kjenner en kul på magen? Jeg har kjent det allerede et par uker og nå ser jeg til og med at den har vokst.

 

I tillegg har brystene vokst litt allerede også.

 

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7+1, og ser tydlig en kul på magen. Klarer nok ikke å skjule den stort lenger nei. Og det samme med brystene. Merker det godt på bhène at de strammer mer enn vanlig.

 

Nå har jeg en gutt på 21 mnd, og har hørt at det er vanlig at magen spretter ut fortere når en har født før, men jeg vet ikke om det er derfor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pittelitt mage, men tror det er bare jeg som ser det:o) Men puppene er større - yeah:o) Er i min uke 9 jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,samme her...jeansen min er allerede begynnt og bli trang.!!! hjelp hehe...

var heeeilt flat før,men no er nedre del av magen oppblåst.

og ja,puppene og vokser,men det gjer ingenting...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3 og er 5+5 i dag. Magen er liksom litt slapp og tyter ut mer enn vanlig. Sist ble jeg "avslørt" av andre i uke 8. Merker at magen kommer fortere nå enn første gang. Da var den "flat" til ca 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8+1 idag og kommer ikke lenger inn i arbeidsbbuksene mine.. må ha knappen oppe, og glidelåsen halvveis ned..

TWINS?? hehe..

var helt flat før og nå buler den ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Vet ikke hvor lenge jeg kan skylde på ferie-pondus.. Nedre del av magen buler ut skikkelig. Er bare 7 uker på vei, men fikk ei datter for 2 år siden, så det er nok grunnen til at magen har kommet så raskt denne gangen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg fikk mage i uke 5 eller noe jeg, men så datt den sammen igjen. Så må bare ha vært luft. Nå er jeg 7 uker og en liten kul er det. Har også en fra før på 2,5 år så kan ha litt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kul her, men som alltid et godt lag med flesk rundt livet, hehe:-)

Så når kulen kommer, vil den nok synes fort.......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 og merker på magen at den er større, men vet ikke om noen kan se det enda. Første gangen jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var rundt 3 mnd på vei. Kan hende det er derfor den er større denne gangen, siden jeg har født før. Men synes uansettg det er ganske tidlig å få mage :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...