Gå til innhold

til dere som har tatt utskrapning"kir.abort"

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var formen etter på. merket dere narkosen lenge? O.sv.

Takker for svar. skal ta det til mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg våknet veldig fort og var i fin form. Blødde litt men ble liggene på oppvåkning et snaut kvarter. ble trillet på rommet og fikk mat og juice. Fikk beskjed om og bare slappe av og kunne reise hjem når formen var fin. Var ikke kvalm. Var litt vond i magen men fikk en smertestillende tablett. Der jeg var ble vi passet veldig godt på av en sykepleier med stor S. Hun var en engel. du får så lett narkose at jeg tror de fleste klarer seg uten kvalme etterpå. eneste jeg fikk beskjed om at hvis jeg skulle dusje når jeg kom hjem var det greit hvis noen var der. Jeg allierte meg med noen jeg kunne ringe til så alt gikk greit. Håper det går greit med deg...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kastet opp hvertfall 20 gang på halvannen time.. Men det gikk greit egentlig :) Ikke noe smerter eller noe :)

Skrevet

Tok kirusrgisk abort for åtte år siden. Selve inngrepet gikk veldig fort og greit, men jeg blødde i godt over en måned etterpå. Hadde også veldig dårlig allmenntilstand i perioden. Men hadde ikke noe smerter eller noe sånt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...