Gå til innhold

Med 2-åring på sydentur... vognproblematikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvilken sort trille/vogn går greit å ha med? MÅ vi ha paraplytrille eller er det lov å ta med sportsvognen? ;) Tror dere at restaurantene på stedet vil klikke av stor vogn?

Hvor var DERE og med HVILKEN VOGN?

Skrevet

Jeg har ikke vært på noen spes steder, men trille fungere egentlig veldig bra. Ikke er den stor, og du kan klappe den sammen når det blir trangt. Men på en annen side, så er det fint å ha sportsvogn. Tror ikke det blir så ille hvis den ikke er så stor. Men en trille er alltid bedre.

Min mening.

Skrevet

Vi har alltid tatt med vanlig vogn til syden og det har aldri vært noe problem å komme seg frem hverken på restauranter eller butikker.

Dere kan kjøpe pose til vognen når dere sjekker inn bagasjen i Norge. Bare husk å ta vare på posen, så dere kan bruke den på hjemreisen.

Skrevet

vi hadde med oss vanlig sportsvogn når vi var på zakynthos i sommer, det gikk fint. måtte ikke kjøpe pose, men fikk det på flyplassen når vi sjekka inn. måtte ta vare på den og bruke den på hjemturen også:)

ikke noe problem det!!!

Skrevet

Har en emmaljunga duo edge og den er stooor. Men hadde den med til syden og det gikk kjempefint! bare pass på å pakke den godt inn når du reiser!

Skrevet

Hei!

Vi hadde med parplytrille i fjor (da var snuppa 1 år).. Det var et sant helvete å trilel den DRIT vogna!! hehehe...holdt på å bli gal! Det var på Kreta.. opp og ned fra fortau, biler, folk, strand mas.. Nei, den vogne gikk på dunken nå.. Har kjøpt en anne sportsvogn som er ok "liten" når man slår den sammen, kanlegges helt ned i ryggen og er lett å trille. Ikke LIKE god som vår Emmeljunga Edge duo så klart, men det skal godt la seg gjøre :o)

Den kostet 1000,- på Rudo, det synes jegvar enok pris. Den har 4 spnne gummihjul, ikke med luft..

Så vi skal ha med den til synden om noen uker.. Regner i alle fall med at det blir bedre enn i fjor!

konklusjon: Ikke sats på paraplytrille!! :o)

Skrevet

jeg ville satset på en mindre sportsvogn istedetfor en trille, selv om ikke paraplytrille,, er de som oftest et helvete å trille rundt på de ofte ikke tilfassede stedene for barnevogner. og OK å ha en vogn ungen sover greit i hvis dere skal være litt på tur og kanskje ute om kvelden. Har ikke opplevd at det er vanskelig å komme frem eller problem på restauratn med stor vogn, men opplevd vonde fortauskanter og ikke asfalterte veier på spes kreta..

. Jeg liker Emmaljunga city, cerox og jimmy..Små og lette, men koster vel 2000..Ellers har carena flere gode..se opp for for små hjul.

Jeg ville tatt med sportsvognen og pakket den godt inn på flyplassen.

Skrevet

Vi har en McLaren trille som vi har brukt flere ganger i syden. Den er så lett å ta med, og når vi kommer til stranden slår vi den bare sammen og bærer den over skulderen. Kjempepraktisk. Bruker den hjemme og, sluttet helt med den andre vognen når vi kjøpte den trillen. Vi hadde en Teutonia 3hjuling før, grei den og, men siden snuppa var ca 1 1/2 år har vi omtrent bare brukt trillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...