Gå til innhold

urinveisinfeksjon


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

snakket med legen i dag som sier jeg har en kraftig urinveissinfeksjon, men han vil ikke gjøre så mye med det enda, ettersom jeg er gravid. har heller ikke fått svar på blodprøvene mine enda. jeg tror jeg snart blir gal av all ventingen. flere som har opplevd urinveissinfeksjon under svangerskapet?vet det er vanlig. jeg er 9 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, trur det er mange som har hatt det!! Rart han ikke ville gjøre noe med det siden du var gravid...selexid er vanlig å bruke om en er gravid- det skader ikke fosteret..Om UVI er kraftig, burde du vertfall gjøre noe med det..Prøv tranbærkapsler og, hjelper mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...jeg har også UVI, og er like langt som deg!Jeg fikk Selexid av legen!Er sykepleier og vil bare si at en ubehandlet UVI sjeldent forsvinner, men den kan derimot gjøre stor skade!Ubehandlet UVI kan føre til nyrebekkenbetennelse som igjen kan føre til blodforgifting!Så jeg hadde hørt med en annen lege om det altså!Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ringe han tilbake i morgen så han skulle tenke litt på det.. jeg har alltid hatt veldig lett for å få UVI. heldigvis har jeg ingen smerter eller plager over at jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be legen din skirve ut en kur på Imacellin (eller no sånt) til deg du. Det er antibiotka spesielt for det og er helt trygt for gravide..

 

Ting er ikke så farlig som vi gravide skal ha det til noen ganger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...