Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Spør her inne jeg, dere som allerede er gravide har kanskje litt erfaring. Hvordan er dette med bekkenløsning? Hvor har man vondt? Jeg har hatt skikkelig vondt i korsryggen og hofter i flere dager nå. Kjenner det litt når jeg går, men ikke så mye. Har også sånne vonde "stråler" ned i lårene... Jeg er kanskje helt på viddene nå men.. IKM til mandag. Noen som har merket bekkenløsning veldig tidlig?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg merket bekkenløsning i uke 11. Det startet med smerter i rumpa og halebenet. Senere ble det bare verre og strålte nedover hofter og bakside lår. Kjente det best da jeg satt, men etterhvert fikk jeg også problem med å gå. Kan minne om bekkenløsnig det du beskriver.
Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Er det mulig å få bekkenløsning såpass tidlig? (hvis jeg er gravid er jeg i uke 3 liksom...) Kjenner det best når jeg sitter jeg også.
Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Noen andre med erfaringer?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg har en venninne som oppdaget at hun var gravid fordi hun fikk bekkenløsning. Det går altså an, men er meget skjeldent og stakkars deg, i såfall... ;-)
Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg skal ikke klage hvis det viser seg at jeg er gravid da
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Kan jo minne litt om det ja! ; Her så kjennes det ut som om at det stikker en samekniv inn rett over rompeballen og vrir den rundt!!! Stråler som F nedoverlår og legger!
Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Kjenner noe i knea og jeg... Merkelig dette her.. Krysser fingrene for at jeg er gravid og det IKKE er bekkenløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå