Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 dette er to navn jeg har tenkt ¨på lenge!!!: blir det gutt så ønsker jeg Trym Andrè (Andrè er etter min storebror som har vært min støttespiller gjennom oppveksten) jente så ønsker jeg Tiril Helene (Helene blir etter min svigermor som har dette mellomnavnet) men jeg vet jo ikke hva min samboer ønsker! vi har liksom ikke pratet så mye om det ennå i å med at det er tidlig ennå! men de navnene har satt seg altså!! hva har dere tenkt?? er jo så mange fine navn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Det er mange fine navn, men jeg klarer ikke finne det ene som er riktig. Har alltid synes navn er moro, men det er så vanskelig å finne det ene som er finest. Og bli enige da... Heldigvis har vi en stund igjen. dine forslag var fine, men jeg ville nok bare brukt første navnet til daglig.
Vannmann35 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Mange fine navn ja, men vanskelig å finne det rette. Jeg og samboeren har ikke de samme favorittnavnene, så det spørs om vi ikke må kompromisse. Men du kan jo ha flaks da - kanskje typen din har samme smak som deg :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Først en kommentar til skrivem¨åten av André: Hvis apostroffen er den veien du skriver det, Rucin, så uttales navnet Andr[æ], og det er vel neppe meningen?
prysseluskan Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Trym og Tiril er to kjempesøte navn! André og Helene er jeg ikke like glad i, men det er koselig med oppkalling. Håper du og samboeren din blir enige. Selv hadde vi lenge hver våre favoritter uten å bli enige, men plutselig ble vi bare enige om et navn som passet perfekt og som ikke stod på noens favorittliste i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå