Gå til innhold

Noen som bor i Trondheim?


*stjerna*

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde vært gøy å fått litt kontakt med andre i samme by, i samme situasjon! Jeg er 23, i uke 19, og termin 6. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at det var andre her:) Har du gått til jordmor her i tr.heim? jeg har rett og slett ikke somlet meg til det, har ikke følt noe savn etter det heller, men det er kanskje lurt å få med seg noe annet enn hva legen har å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha jordmor bør du ringe så fort som mulig. Det kan være veldig vanskelig å få så kanskje du må til en annen bydel enn du bor i.

 

Jeg syntes i allefall det var greit å gå til jordmor første gangen. Hun fortalte mere om hva som skjedde med kroppen og gav forskjellige råd og tips som jeg ikke ser for meg at legen hadde villet kommet med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med deg jan_08. Jordmoren er jo spesialst innenfor dette å kan svare på spørsmål som kansje ikke legen kan svare på. Jeg skal fortsette med kontrollene til legen, men det var greit å få være med på gravidgruppen, og jeg skal ha den ene kontrollen hos henne. Jeg har kvinnelig lege som selv har småbarn, som jeg liker veldig godt, derfor velger jeg å gå til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor og i Trondheim, med termin helt i slutten av januar. Kanskje det blir februar... har ikke vært til UL enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...