venter_trollunge_nr2;) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Sitter her med øyne som klør og nese som renner, og får ikke sove om natta for da klør det i ganen... jeg holder på å bli gal. Nå har mannen min og alle naboene fjernet all buerot i en god omkrets rundt huset, så jeg sitter iallfall ikke med igjen klistrede øyne. Men er hvert år totalt avhengig av å bruke allergimedisiner, og de kan jeg ikke bruke nå..... så er så og så barrikadert meg i mitt eget hjem. Sliter med bekkenet også så her blir det ikke noen utflukter. Har fått mamma til å handle for meg for går jeg ut av bilen på butikken så blir det ti ganger værre....... trur de dyrker buerot der.... Er det en landskampanje mot Buerot så blir jeg med på den!!
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Er tragisk at det ikke er mulig å få i gang kampanjer i alle kommuner om å fjerne burota.. Den er jo faktisk veldig lett å utrydde, men likevel blir det ikke gjort noe med.. Jeg bruker å dra den opp med rota hvis jeg kommer over noen når jeg er ute og går, men føler at det blir for drøyt å stoppe hver gang man ser en når man er ute og kjører bil, hehe.. Men hvis det hadde blitt arrangert en slags dugnad i de forskjellige kommunene, så hadde vi blitt kvitt hele problemet.. Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi søppelrydding hver vår, hvert trinn og hver klasse fikk tildelt område både rundt selve skolen, og i nærområdet.. Så hva med en skoleoppryddning av burot rett etter at skolen starter hvert år? En god idè synes jeg da Når det gjelder allergitablettene, fikk jeg beskjed av gynekologen min i går at det var greit at jeg tok dem innimellom, når plagene ble for store.. Jeg bruker Aerius, og regnet med at jeg kom til å få resept på en annen type, eller beskjed om at jeg ikke skulle ta dem, med det var visst ikke så stort problem mente hun.. Så jeg kommer til å ta de når jeg ikke holder ut kløe og andre plager, men tar de ikke hver dag.. Og øyedråper er også helt trygt, så det er det bare å bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå