*Rutletutt* Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har tatt turen dit to ganger nå for å hente noen bilder vi bestilte på nettet. Men å få hentet de ut er jammen ikke bare-bare...blir jo bare stående å vente uten at en kjeft gidder å hjelpe! Ser jo nesten ingen som jobber der. Grrrrr! Er nesten så jeg vurderer å ikke gidde å hente bildene i det hele tatt og bestille de på nytt et annet sted. Da jeg stod der å ventet sist gang kom det et menneske bort sammen med en kunde som han var ferdig med å hjelpe - men så stakk han bare igjen da kunden gikk....er jeg usynlig kanskje....?
Nit@™ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Har du vært på Elkjøp her eller ) De fikk russeplakat et år hvor det sto:Finner du rette ekspiditøren her vinner du alle cd`ne våre ) Og om en klager på et produkt har dem ALDRI hatt noe feil på akkurat DEN før...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Er det likt over hele Norges land tro? Her har de også et utrolig lite servce innstilt personale, oeg jeg vet om maaange som ikke handler der noe emr i sitt liv. Utrolig merkelig det der, kanskje jobben er så ille at personale bare må være sure på jobb?
Helnøtt med spire:) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Her også!!! Skal faktisk ALDRI mer gå dit. Moren min og jeg var der en siste gang og da sa vi til hverandre høyt når vi gik!: Nei vi får nok gå en annen plass, for her er det ingen service og få! Blir så forbanna, sikkert 3 gang vi er der og ikke får ei ENESTE hjelp!!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hm,bare jeg som er fornøyd med Elkjøp? Får alltid topp service her jeg bor.Men kjenner endel som jobber der da vi jobber vegg i vegg,så kanskje det hjelper...;-)
Tre rosa kalver Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Har skikkelig dårlig erfaring med service på Elkjøp på Tiller i Trondheim også!
NessaS Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg er kjempefornøyd med Elkjøp her. De er alltid trivelige og hjelpsomme. Super service.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Dårlig erfaring med Elkjøp her også. Kjøpte nettopp tørketrommel, og da den ble levert fant vi ut at den allerede var brukt. Da vi klaget tok det en evighet før de kom og hentet den og ga oss en ny. Måtte selv ringe flere ganger og minne de på det, og høre om den nye var kommet. Det er også typisk Elkjøp å ha lokketilbud. De har et billig produkt i reklamen, men når man kommer for å kjøpe det sier de at det er et produkt med mye feil, og anbefaler et annet, som selvfølgelig er dyrere.
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Elendig service her også. Så går heller på Expert jeg.
mamma >to gull Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Signerer denne!! Jeg fikk faktisk beskjed om at jeg ikke var velkommen dit mer jeg..Tenk å si det til kunden din a!!!!Ble så sint og aldri har jeg vært i en Elkjøp butikk igjen, går heller på Expert. Jeg klagde fordi vi hadde fått feil tv enn det vi bestilte, tydeligvis har han som skrev ned bestillingen hos Elkjøp tastet inn feil på daten og vi fikk feil tv. Men det Elkjøp mente var at VI løy!!!! Jeg t.o.m pekte i tilbudsavisen på tv'en vi skulle ha da vi bestilte, nei da hadde jeg vist feil..Men herregud, den tv'en vi hadde fått var ikke i den tilbudsavisen engang!!!Hvordan kunne jeg da peke feil??!!Ble så provosert..hehe, og kjenner jeg blir det nå og..hihi...:-) Han selgeren har tydeligvis ikke lært at "kunden alltid har rett...."
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Samme her. ELENDIG service.... Muligens det er likt over hele landet, men jeg vet om en elkjøp butikk der det er god service..
4barnsmor88 Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Elkjøp har elendig service.. eg levert inn nåkka å d sku ta 4 -10 daga å eg fikk d igjen etter 20 uker etter å ha vært der en miliard ganger.... å når eg fikk d virka d ikke å da levert eg d inn å førlangte ny vareå det gikk 4 uker før eg fikk ny!!!! Handler aldri der mer..... betaler heller 1000 kr ekstra å handler på ekspert....
Januar 2010 <3 Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 ja enig. Kommer tilbudsavis me masse billig, og drar man dit har de ALDRI varene. Helt tragisk. Og hjelp er det jo umulig å få...tragisk. Der handler jeg bare om jeg må.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Helt enig. Møkkabutikk. Skulle levere fotoapparatet til reperasjon og fikk beskjed om at det skulle ta maks 2 uker. 2 måneder etter feiret vi 1 årsdagen til jenta vår med lånt fotoapparat (av mor og far) fordi vi hadde ikke fått tilbake vårt enda. Det tok dem nesten 3 måneder på å finne ut at de ikke kunne ordne det og jeg fikk et nytt. Vi gikk hele sommeren og ferien uten fotoapparat.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 kjenner jeg blir provosert av dere. Jeg har selv jobbet på Elkjøp og det er IKKE de som er selgere sin feil det er faktisk ikke nok ansatte. Jeg synes enkelte kunder jeg har møtt der har vært så enormt frekke mot meg som kassemedarbeider at jeg har hatt problemer med å gå på jobb enkelte ganger. Da har jeg på ingen måte provosert dem på forhånd. Selgere på Elkjøp blir drillet i hvordan en skal selge varene og en har bare og følge reglene og sorry men klarer ikke du og trekke kølapp så får du heller ikke hjelp. Sånn er det bare. Jeg har nå sluttet og kommer ikke til å bruke Elkjøp noe mer, men det er pga Elkjøps ledelse og IKKE dem som jobber der som får høre at de er noen idioter på daglig basis bare fordi det dessverre ikke finnes mp3 spillere til 199 kroner som er like gode som dem til 1000 kr.!!!
Hot Midget ! Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Oi..Jeg har aldri merket noe..Jeg bestiller alltid bilder der og får bildene raskt også..Har kun opplevd en gang at ei som jobbet der va litt bitchy. Ellers veldi grei service og greie folk..Stavanger dette her..
klg,2 boys now:) Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 slenger meg på her ja.har gitt de nytt navn jeg:JALLAKJØP makan til dritt butikk skal du lete lenge etter:)eneste jeg kjøper der er støvsugerposer til nød.de er elendige når det gjelder reklamasjoner.lover og regler er de ikke så nøye med..
Bettybu Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 Mannen min ringte till butikken, mens han prøvde å få kontakt med personale i butikken.. Det var LITT lettere å få kontakt med betjeningen da!!
*Rutletutt* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. august 2007 Nå er det ikke kølapp til der vi henter ut bildene da....og med tre-fire kølappsystemer i butikken er det uansett et ufattelig dårlig system... Problemet er at når du får beskjed i kassen å gå dit og dit for å hente noe og så blir en stående der i noe som virker som en evighet uten at det kommer en kjeft å hjelper deg, da er det noe som skurrer et sted...på tide med let service-oppfriskningskurs kanskje...? Er jo faktisk kundene de lever av. Sinnsykt irriterende da jeg stod å ventet og en som jobbet der avsluttet noe med en kunde og så bare gikk sin vei igjen... Har selv jobbet i butikk og det er faktisk er service-yrke....og kan de ikke gi kundene det så får de bare pakke sammen....
*Rutletutt* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 9. august 2007 He he - ja kanskje jeg skulle gjøre det neste gang jeg prøver å hente ut bildene...;o) En ting er nå sikkert - kommer ALDRI til å bestille bilder fra Elkjøp igjen, nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå