Gå til innhold

spotting i 5 dager rundt ikm - blir veldig glad for svar!


-lucy-

Anbefalte innlegg

Hørte til her en gang for leeeenge siden, før MA... og holder på å bli gal av min "nye" syklus. har vanligvis spottet 1-2 dager før tr har satt ordentlig inn, nå er det 5 dagen med spotting, og mengden øker ikke. bittelitt. håper jo at det skal gi seg og at jeg er gravid, men er også veldig redd for at noe er galt. skal til gyn til uka, men det kjennes lenge å vente..........

noen som har lignende erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres helt ut som meg...

Vanlig for meg er å spotte 3-4 dager før mens.

Har alltid innbillt meg at dersom spottingen kommer betyr det det samme som at mens er på vei. Dette var jeg helt sikker på i.o.m at ved forrige graviditet uteble spottingen helt den mnd.

Ventet mens nå den 2 aug og spottingen startet allerede en uke før.

Ja, ja tenkte jeg og ble skuffet nok en gang. Men mens kom jo aldri...

2 dager over våget jeg meg til å ta en test. Og vips, et klart og fint+.

Er nå 5+3 og overlykkelig:-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar - det var jo et sånt svar jeg håpet på, samtidig som jeg ikke helt kan tro det er slik for meg. spotter bittelitt hele tida, det blir hverken mer eller mindre. hadde det bare stoppet... hvor lenge holdt det på hos deg? hadde du vondt? Lykke til videre i svangerskapet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt seg stabilt nesten en hel uke og når jeg da begynte å vente på mens sluttet det bare gradvis. Hadde mensmurringer i nesten 14 dager, men det har gitt seg nå.

X fingrer for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, lilleknøtt! det gikk motsatt vei for meg :( tanta kom for fullt i dag. men fikk gyntime i dag pga noen som avbestilte, så nå skal jeg prøve pergo og akupunktur. Lykke til videre for deg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da:-(

1 graviditet ble jeg gravid etter 3 runder med Pergo.

Denne gangen hadde jeg brukt dobbel dose med Pergo sammenhengende i 9!!! mnd. Skulle ha 2 mnd pause før vi startet videre utredning og første mnd ble jeg gravid:-)

Håper å se deg her inne igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...