Gå til innhold

Er det bare meg?


Angie77

Anbefalte innlegg

Som mange her inne skriver er også jeg veldig trøtt og slapp om dagen (er 6+4 i dag). Men i tillegg så blir jeg veldig fort kortpustet, bare jeg går opp trappen blir jeg anpusten. Er akkurat som om jeg har null kondisjon! Nå har jo ikke jeg akkurat vært den som har trent mest før svangerskapet heller, men jeg har aldri hatt så elendig kondis. Har noen av dere andre det på samme måten?

 

Når jeg har gått bare 20 meter har jeg samme følelse i beina som man har etter å ha tatt 20 utfallsøvelser på hvert bein. Er akkurat som om blodet bruser i beina og det føles ut som om jeg har trent styrketrening. Jeg er veldig redd for blodpropp og lurer på om disse symptomene gjør at jeg er mer i risikosonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er ikke alene om det nei:) vi har toalett i kjeller og vær gang jeg har vært der f.eks høres det ut som om jeg har vært på den jobbeturen:) blir også veldig sliten i beina, gele aktig liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Geleaktig er ordet *ler*. Det er akkurat sånn jeg mener! Da kan jeg si til min kjære at det ikke bare er meg, og at jeg må få slippe den planlagte turen på fjellet til helgen. Bare tanken på å måtte klore meg oppover den lia får meg nesten til å miste livsgnisten *ler*. Jeg blir like sliten av å gå ut med søppela!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme her!! jeg trodde det var noe galt med meg?? jeg har vanligvis ganske god kondis men nå den sist uka har jeg blitt fort sliten(7+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Helt utslitt og føler meg sliten hele dagen.Blir ofte bedre mot kvelden. Er en del svimmel og. Gudskjelov har jeg fri på jobb frem til tirsdag. Gruer meg til og måtte takle hele dagen og være blid og aktiv og late som ingenting. Var på jobb mandag og tirsdag og slet skikklig og holde meg våken en periode midt på dagen. Bare 2 og en halv uke til den magiske 12 ukersdagen. Håper det går bra denne gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre Da er det ikke noe i veien med meg!!!. Det er akkurat som man skulle ha spilt to håmdballkamper på rad, bare man går opp trappen fra kjelleren. Er 8+3, men husker ikke at det var slik med nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...