Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hørte at skalldyr ikke var lurt, men gjelder det alt?
nr2påvei! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg har selv spist reker i svanerskapet, har ikke funnet noe om at man ikke kan spise reker, og de jeg forhørte meg med sa at jeg kunne spise det.... KOs deg med rekene du!
kazy Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg mener at du kan spise skalldyr mens su er grsavid, men ikke nåe du ammer. jeg er selv gravid-i uke 21, og jeg har spist masse reker:) nam nam, det er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har lest at det ikke gjør noe å spise reker, heller i krabbeklo...men skal ikke spise det som er inni krabbene. E
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Når du er gravid, kan du spise alt av skalldyr, men ikke det som er i skallet på krabben. Kos deg med reker du ;o) Det er når en ammer, at en skal unngå skalldyr - pga det kan fremkalle allergiske reaksjoner hos barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå