Plopp Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har HM mammaklær i butikkerne eller har de bare på nettet? :-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er ikke alle H&M butikkene som har det, men ganske mange. De har større utvalg i butikk enn på nettet, men ikke så mye pentøy og yttertøy. Jeg liker særlig strømpebuksene.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 kjøpte to bukser der i dag ...de var knall...149 for ei svart ei og 349 kr for ei jeans....kjempe behageli...
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg har også kjøpt den svarte buksa til 149. Helt nydelige å se på og utrolig å gå med . Kan faktisk brukes som penklær med en sånn lang genser, husker ikke hva de heter, de ser nesten ut som en kjole, og de fleste har en markering under bysten som framhever magen .
Kia Kristina Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Ser de har mammaklær i butikk her på nordvestlandet også. Utvalget er bedre enn i katalogen, og så er det greit å se på størrelsene i virkeligheten. H&M er kjent for å ha små størrelser, men jeg ser mye fine mammaklær som kommer til å være store nok. Ellers kan en finne enkelte plagg blant BB (Big is Beautiful) på H&M også, men en må være obs på skjæringene nede gjør at topper kan se skjev ut. Men jeg har funnet et par varme cardiganer i BB som fungerer greit.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 joggebuksene til H&M er kjempegode, og de andre buksene er helt greie helt til magen blir stor.. strikken er alt for stram og det begynner å klø og gjøre vondt der den er.. har nå kun joggebukse å gå i. anbefaler å bruke litt ekstra på bukse en annen plass.. H&M har også utrolig gode singletter som er billige, synn de ikke er i så mange farger.
mamma.85 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 de aller aller fleste hm butikkene har| mamam klær jeg har aldri sett en hm butikk uten!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 en del av butikkene har det. ellers har de noe på nett også. kommer an på hvor du bor.. (tror det går an å se på nettsidene hvilke butikker som har mamma-tøy forresten) ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå