Gå til innhold

Ul i uke 5=) Hva så dere da??


Freckleface26

Anbefalte innlegg

Heisann dere=)

 

Vi var på Ul i dag morges, jeg er 5+3.

Noen av dere som har vært på ul så tidlig og hva så dere da på skjermen??

Legen sa det var veldig tidlig i svangerskapet så han så ikke anlegget til fosteret enda, bare plommesekken.

 

Vi skal tilbake om 2 uker, legen sa vi måtte se om vi så noe forandring, altså om fosteret vokser som det skal.

 

Kunne ikke for at jeg ble litt engstelig akkurat.... huff... men jeg tror alt er okei? Er vel normalt såå tidlig å ikke se så mye på ul da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor var du til UL så tidlig? Trodde ikke de kunne se noe likevel?

Jeg SKAL til UL i uke 9-10 siden jeg har hatt MA før. Legen min sa at hvis fosteret lever i uke 9 får du ikke en MA i allefall. Må bare få meg en time, sukk, og legen som skal henvise er på ferie til den 20.

 

 

Tålmodighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ul fordi jeg ikke heilt visste hvor langt jeg var på vei og at vi skal dra på ferie i morgen og jeg var utålmodig *hehe*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul 5+6 pga blødninger. Da så vi ingenting til fosteret. Kun plommesekk. Var på ny ul 6+3 og da slo det et lite hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk fra 2 trimester =) jeg var på ul når jeg var 5 Blank, og finn se en liten reke !? med et bankende hjerte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:) var hos GU i dag og hun tok en innvendig UL for å se hvor langt jeg var på vei, er i min 5 uke, og d eneste vi kunne se var en liten pose(så nesten ut som et svart lite hull). Hun sa dette var normalt og at man kunne begynne å se fosteret fra uke 6. D er nok helt normalt å ikke se så mye ennå ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stresset nå jeg. Er i uke 9, og har ikke vært til lege eller UL. Er jeg sent ut, eller er dere tidlig ut? Har legetime om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+4 men har heller ikke vært hos lege/jordmor. Tror jeg venter til uke 12+0. De har tatt så dårlig imot meg før så gruer meg til og ringe(den sure kontordama)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt eller vanlig å gå til hverken lege eller ultralyd så tidlig,så ta det helt med ro.. :)

Man får det om man har har mistet mer enn 3 ganger, eller det er fare for at det kan gå galt. Som regel er det bare hysteri. Så bare slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...