Gå til innhold

LEKKET FOSTERVANN??

lillemy24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey. Lurer på om det er noen som har lekket fostervann? Lurer i såfall på hvordan man merker dette? Er i uke 24 nå, og plages svært mye med kynnere gjennom hele dagen. De er så smertefulle at jeg ikke klarer å stå oppreist. Så plages jeg av mye utflod, som er veldig vann-aktig. Lurer på om dette kan være fostervann? Dette kommer ofte ved anstrengelse, feks ved løfting og om jeg går mye osv. Har også en veldig nedtrykk følelse i magen, må på do flere gang i timen.

Håper innderlig på svar fra noen.

PS: Har prolaps på livmoren, så den ligger veldig langt ned. Om det kan ha noe med plagene gjøre?!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lakk fostervann, men det begynte et par dager over termin. Var ikke som utflod, ganske tyntflytende - vannaktig som du sier. Det skal visst lukte litt søtlig. Kan ikke huske at jeg merket noe til det, men jeg lakk altså. Brukte bind jeg også for å se hva som kom. Jeg tror jeg hadde ringt føden eller legen min for å høre nærmere om disse kynnerne dine samt at du tror du lekker fostervann. Siden det er lørdag ville jeg nok ringt føden. Heller en gang for mye enn en for lite er mitt motto når det kommer til slike ting.

Lykke til!

Skrevet

Hei,

hadde akkurat de samme plagene som deg fra uke 21 ca. For min del gikk det helt fint, foedte i uke 41,5 (etter aa ha blitt satt i gang). MEN, jeg ville ha ringt foeden i ditt tilfelle, det gjorde jeg etter at jeg fikk voldsomt mye vonde kynnere fra uke 21. De tok UL og sjekket livmorhalsen, og hos meg hadde ikke kynnerne noen innvirkning paa lengden. Jeg maatte bare leve med mye vonde kynnere resten av svangerskapet.

Men det er absolutt en fordel aa faa sjekket ut dette, saa ring foeden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...