Gå til innhold

Hvor manga av dere ble gravid på første forsøk?


fiskelisken

Anbefalte innlegg

...er nå på min første pp og er ikke den som er så veldig tålmodig når det ting som det her...derfor ville jeg høre litt med dere da vettu:) om det er stor sjans for å bli gravid fort eller om det er veldig vanlig og prøve litt( noe jeg regner med siden jeg har gått på p-sprøyta..sluttet for 2 år siden)..men går jo ann å håpe:)

Setter veldig pris på svar..ikke bare fra dere som ble gravid på første pp men dere andre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tenker jeg også ofte på!

Og jeg har lest mye forskjellig her inne på BIM, og tror nok det er en ganske jevn fordeling mellom de som får klaff med en gang, og de som må streve litt lengre.

Er inne i 2 pp selv, etter maaaange år på p-pillen.

Er ganske utålmodig av person, og skulle helst vært gravid i går=)Tror det beste man kan gjøre er å prøve å la være å stresse rundt det.

 

Lykke til med deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk..syntes det bare er litt spennende å høre hvordan det har gått med de andre :) masse lykke til med deg også..håper det klaffer for oss begge snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde endelig blitt enige om å starte prøvingen. dette var i beg av juli denne mnd. tenkte jeg skulle gi min kjære en bursdagsgave....det var den eneste gangen den mnd vi hadde sex...og vips jeg var gravid!!

 

vet i hvertfall at jeg kan bli gravid nå, og må virkelig passe meg for at jeg ikke er på vei med nr 2 før jeg ønsker det.

lykke til

 

Ps jeg var en av de som trodde at det kom til å ta VELDIG lang til for meg å bli gravid, hvis jeg i det hele tatt skulle være så heldig å bli gravid..så det er håp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n til go'gutten

Jeg ble gravid på første forsøk med nr 1, er i 2 pp med nr. 2 nå;) Har hørt om veldig mange som blir gravide på første forsøk..men nå er både jeg og de jeg hørte om ganske unge da..har litt å si det og! (jeg var 21 da jg ble gravid)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid i 2. pp :) Hadde veldig lange sykluser så jeg har bare hatt to pp siden slutten av april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid på første forsøk, men hadde ma. Ventet en mens, så prøvde vi igjen, og da satt den på første forsøk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 32 år når jeg ble gravid. Ble gravid på 1. forsøk. 34 år nå og er i 2 pp med nr to nå, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som var 32 år over: Jeg hadde ikke gått på p-piller eller noe de siste årene før jeg begynte å prøve, så det hjalp kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid på 3 pp.altså 2 prøvemnd også satt den på 3. jeg hadde gått på p-piller i 7 år så regnet egentlig med at det ville ta litt tid. dessuten så jeg for meg at jeg ville slite litt.

vet ikke hvorfor, men hadde det bare for meg.

så da jeg testet positivt for 1 uke siden føltes det helt uvirkelig. den tiden fra jeg slutta til jeg nå er gravid gikk kjempe fort.

masse lykke til med prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet på pillen i månedskiftet mars/april

 

prøvde aktivt i en måned, var litt syk og bortreist så det ble ikke så mye i måned to. tredje måned satt det- hadde siste mens 19 mai- men så kom det ingen i juni og jeg var da gravid.

 

hadde trudd det skulle gå lenger tid, er skikkelig utålmodig selv og liker ikke å vente på noe jeg vil ha. i dette tilfellet baby....

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg sluttet på p-piller i feb 06 etter mange år med, pga sykdom.

Men vi praktiserte "hopp av i svingen" til mars/april i år.

 

Det var rundt denne tiden at samboer fant ut at han var klar... og uten at vi planla noe, så begynte vi iallefall å ha sex uten "hopp av i svingen" , med viten om at det kunne bli baby og vi ville bli gla:)

Men vi planla ikke direkte føler vi....

 

Men vi forsto at sjangsen var stor, men vi stresset ikke noe over det!!

Og pga uregelmessig mens så hadde jeg ikke noe å se etter heller... så jeg var 7 uker på vei når vi fant det ut!!

 

Sjokkert, men svært gla:)

 

Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi klarte det på første forsøk. tok min siste pille 3 juni, og nå er jeg 9+1 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktiserer sikre perioder, har alttid fungert da jeg går som ei klokke, allergisk mot hormonerav alle slag. Må ha stressa i juni(mye besøk og ekstremt mye jobbing), for noe gikk galt og jeg er gravid, så kan vel si at jeg ble gravid ved første forsøk, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad når jeg så det var så mange som hadde svart:)!og at det faktisk er litt håp for meg også å bli gravid ganske tidlig. Håper jeg snart kommer inn hit til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble det denne gangen. Ikke bare første prøveperioden, men ETT forsøk (vi hadde bare sex en gang forrige måned, av forskjellige årsaker). Hadde aldri trodd det skulle gå så fort, men det gjorde det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet med minipillen i begynnelsen av juni. Ble gravid 15. juni. Så det var jo så godt som med en gang. Tok litt lengre tid med førstemann, men da gikk jeg på p-piller.. og det tar lengre tid før det er ute av kroppen. Lykke til dere prøvere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg var gravid, sluttet jeg på pillen og ble gravid med tvillinger på første forsøk. Endte dessverre i ma. ble slutt med typen etter dette. 2. gang. var 1,5 år seinere med ny kjærest, vi hoppa av i svingen og jeg ble gravid, så der var det faktisk ikke ett forsøk en gang:) Nå er jeg helt nygravert, blir to tette dette, er planlagt og klaffa på første forsøk. Er utrolig takknemlig for at alt har gått så bra etter ma 1. gang... Mange sliter, og det er ganske ujevnt fordelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med P-pille i nov 06. Siden har vi brukt kondom som prev. I Juni startet vi, trodde det kom til å ta tid og for di jeg da hadde fått meg jobb...

 

Men hadde ikke regnet med å bli gravid på 1.forsøk, men det var jo veldig artig da og veldig velkomment...hehe=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn.... jeg er så fruktbar at det er helt sykt!!!!!!!!!!!!!!1

 

ingen av mine har vært planlagt.

 

første mann: uforsiktig EN gang, 4 dager etter mensen = gravid!

 

Andremann: gikk på p-pillen = gravid!!

 

tredjemann: uforsiktig midt i eggløsning, MEN tok angrepille. alikevel: gravid!!

 

men er lkkelig mor til to og gleder meg til tredje (og siste)mann kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...