Gå til innhold

kilo igjen.... +13 kilo i uke 27!

Anbefalte innlegg

det er mange som er opptatt av det med kilo, så jeg må bare skrive et innlegg til om det. er det flere som har gått opp så mye som meg? føler meg som en hvalross. og i tillegg med bekkenproblemer kjenner jeg det sliter litt på humøret.begynte på 66 kg og er nå 79! ugh. hvor mange kilo er det vanlig å få på de neste ukene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10040587-kilo-igjen-13-kilo-i-uke-27/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 kg her.....var 63 nå 73.....Ikke bekymret. I mine 3 andre svangerskap ble det mellom 14 - 18 kg og det rant av bare etter noen dager..........Men er kjempe enig med deg at det føles tungt, pusten og formen er elendig etter 5 mnd liggende på sofaen............Helt forferdelig men nå er formen topp og blødningene har visst gitt seg. Så jeg gir blanke i kiloene og gleder meg over hver dag..... Spiser og koser meg.

Deilig å kunne gå litt, farte litt rundt og innvitere middagsgjester og lunsj med venninner.............

For min del har jeg det mye bedre nå:-))))))

Vi får bare trille tur med bebisene så blir vi sikkert flotte og stramme i fisken.......hehe...................

er i uke 26 og er også +13 kilo. Ikke noe gøy, men det gikk fort av sist, så jeg håper det går like fort av denne gangen. Sist jeg var gravid la jeg også på meg mest tidlig i svangerskapet. (18 kilo tilsammen). trur det er slik at noen legger på seg tidlig i svangerskapet og noen mest på slutten. Lykke til videre med kiloene :)

er uke 28 og har gått opp ca 13 kilo (neste kontroll er på mandag, så da får jeg det nøyaktig).

Har gått opp fra 56 til 69 kilo nå.

PÅ slutten av forrige svangerskap veide jeg 78 kilo, så jeg har litt å gå på enda. Alt og mer til forsvant etter fødselen.

Tror det meste er vanlig :o)

Lykke til!

Annonse

Er snart 24 fullgåtte og gått opp 9 kg. Gikk opp 26 forrige gang og de rant IKKE av. Sleit med de 10 siste i lang lang tid - selvom jeg ammet i 8 mnd. Begynner å bli litt bekymra nå. Gått opp ca 1 kg i uka de siste 4 ukene. Spiser jo ikke noe særlig mer enn vanlig, men blir jo mindre bevegelse pga bekkenet.

snart uke 24, gått opp 5 kg. i mitt forrige svangerskap gikk jeg opp kun 9 kg på hele perioden, så jeg regner med det vil bli litt mer denne gangen. Men men.. vi skal ikke bry oss om kiloene no som vi går gravide. Det er mange ting som kan gjøre at vi går mer opp enn andre ol. Det viktigste for meg er at jeg får et velskapt barn.. og så får kiloer være kiloer fremover..

Endelig et innlegg for oss som faktisk går opp i vekt... Jeg har følt meg helt utenfor, jeg er også gått opp 13 kilo, og 27uker idag...

Hadde akkurat gått ned 20 kg på Grete Roede da jeg ble gravid, så å se pilen på vekten oppover igjen har vært VONDT... Men når lillejenta vår kommer, skal jeg trille og amme til den store gullmedalje! :)

Dette er førstamann forresten...

huff, jeg har også lagt på meg noe sånt som 12 kg, helt forferdelig med tanke på at jeg gikk ned 30 kg før jeg ble gravid.. ikke noe gøy i det hele tatt. Er sånn plaget med BL at jeg omtrent ikke greier noen ting, kun det aller aller nødvendigste. Men så deilig det skal bli når skatten vår endelig kommer! Det er jo litt av en premie da :-)) Og kiloene skal av igjen, blir myye amming og trilling ja :-))

vel, jeg er 25 uker, og har lagt på meg 10 kg til nå... jeg var litt kraftig før, så nå er jeg hele 80 kg, og må sikkert jobbe masse etter fødselen for å få vekk kiloene.

Men uansett, så kommer det jo noe godt ut av det til slutt, en flott liten prins (som enda ikke har fått noe navn)

Annonse

27,1 i dag.Jeg henger meg ikke opp i vekten i det hele tatt.Går kun på vekten de gangene legen spør meg om det.Det er den minste bekymring for selv om mange av kg strømmer på er de sannelig ikke tydelige i antall kg før du går på den vekta!Har aldri likt å gå på vekten.

jeg la på meg 16 og 13 kg i mine to forige svangerskap.denne gangen gjorde jeg det så enkelt at jeg ikke ville veie meg!!legen sa at det ikke var så farlig så lenge jeg ikke la på meg så mye i mine forige sv.skap og at jeg ikke har hatt tendenser til vann i kroppen.

jeg veide ca 90 kg før jeg ble gravid denne gangen for jeg har lavt stoffskifte og har gått på hormonkurer med forige sv.skap jeg ikke har fått tatt av meg .

bare man har sånn tålig normalt kosthold tror jeg ikke man skal bekymre seg så over at man har lagt på seg for mye eller lite.

jeg veide 55kg da jeg ble gravid med førstemann men har rett og slett ikke gidda å slanke meg før jeg er færdig med å få barn pga hormonkurene som man legger så på seg av.nå trengte jeg ikke dette denne gangen men det var en overaskelse da;);)

men i november er det slankekur for denne kroppen ja.hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...