Gå til innhold

Ja da var dagen kommet for utredning ... etter 3 ivf førsøk og ingen spire :o(

Anbefalte innlegg

Skal på sykehuset nå kl 10.. til utredning.. men i dag kom faan den dritt mensen.. men vi reiser så får de heller sende meg hjem igjen.. er jo bare 45 min til sykehuset..

Men er jo såååå typisk, den har vært noen dager forsinket men i dag kom den hehe..

Skal bli godt å bli utredet, kanskje få et svar på hvorfor man mislykkes.. har vært gravid 2 av 3 forsøk.

Håper alt står bra til med dere her inne. og at dere lykkes alle sammen!!!!

Fortsetter under...

Dette blir spennende Tullemor.

Blir godt å vite at de har sjekket forholdene

grundig nå.Ønsker deg lykke til,og håper du snart

er på veien videre mot å lykkes :o)

Klem fra

Tusen takk alle sammen :o))

Det ble narkose og greier.. æsj hater det.. blir så dårlig!!

Men nå sitter jeg her, og legen sa hun ikke så noe spesielt, men skal høre med legen min etter resultatet dukker opp hos han. Fikk jo mens så det var litt vanskelig også sa hun.. så får håpe det ikke var noe og at jeg slipper gjennom dette engang til :o(

Ojjjjj - narkose? Hadde du lapraskopi? Kunne hun ikke si noe om egglederne dine, eller var det vanskelig pga. mensen?

Håper du får en fullstendig rapport som du kan ta med deg videre til nye forsøk - god bedring:-)

Klem

Annonse

Hei.. ja narkose.. nei det var Hysteroscopi (kameraundersøkelse av livmor) de sa ingenting om egglederene..

Ja var litt vanskelig å se pga mens sa hun.. men hun så ikke noe spes.

Ja får ringe opp og høre også med legen min.. må jo ha et skriv og som er lesbart for oss dødelige.. :o)

Håper alt er bra med deg.

Hei på deg vennen:):)

Endelig var dagen din her!!

Det var jo fint at de ikke fant noe galt da,men du får vel nærmere beskjed av legen din.

Kjipt at mensen kom da,såå typisk:(((

Jeg skal også til utredning snart..skal ringe til riksen når mensen kommer nå i august,så får jeg time til HSG,men skal nok gjennom Lap og sånn senere..

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...