Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Når tok dere av sengekanten på barnesenga?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mener du sengekant eller sprinkelbeskytter? De fleste her inne på 0-1 år ligger vel i sprinkelseng?? Så du mener kanskje sprinkelbeskytter? Min har ennå, 9 mnd, har ingen planer om ta ta den vekk så lenge han trives med den. ...kanskje ikke det du lurte på )
Mrs. Bouquet Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Tok den på når hun var rundt 5 mnd. pga av at hun alltid la seg helt oppi kanten med hodet og beina havner både her og der. Kommer nok til å ha sprinkelbeskytteren så lenge hun ligger så urolig, og det er vel til hun kan få voksenseng. Er det den ene siden på sprinkelsenga du mener, er det vel til de klatrer over kanten selv og ikke ramler ut av senga uten. Men da kan de vel like godt på stor seng om senga står i et hjørne.
nenja Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har fortsatt spinkelsengbeskytteren på på sengen til min eldste gutt som er 2 år. Kommer til å beholde den på helt til han går over til juniorseng (vil tro om et halvt års tid). Synes forstatt den er praktisk i forhold til å holde smukker, kos og vannflaske oppe i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå