mage på nytt Skrevet 8. august 2007 #1 Del Skrevet 8. august 2007 Som attpåtil skal føde i mars? Det hadde vært koselig å "hatt" noen likesinnede å dele graviditeten med og som man på sikt også kunne møtt, så er du her si fra:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saftis Skrevet 9. august 2007 #2 Del Skrevet 9. august 2007 Hei. Jeg bor i Tromsø og er 34 år. I mars venter jeg barn nr 2, har en gutt på 2 år fra før. Enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andremann Skrevet 9. august 2007 #3 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Jeg er 31 år og bor i Tromsø. Jeg har ei jente på 3 1/2 år fra før, og nå har jeg foreløpig termin den 9. mars på nummer 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn tre Skrevet 13. august 2007 #4 Del Skrevet 13. august 2007 Heia. Vi bor i Tromsø og venter nr 3 lørdag 8 mars. Vi gleder oss!! Deilig at den hersens kvalmen begynner å slippe (litt)... Skal vi kanskje få til et treff? Det virker som "alle" er så unge her inne på bim. Vi "gamle damene" har kanskje litt mer felles? Jeg er 34 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mage på nytt Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2007 Bor også i Tromsø. Har flere barn, den minste er 1 år, så denne graviditeten var ikke akkurat planlagt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mage på nytt Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde vært koselig å hatt et treff etter hvert. Foreløpig er ikke min graviditet offentlig, men etterhvert som sakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andremann Skrevet 18. august 2007 #7 Del Skrevet 18. august 2007 Samme her. Kan godt tenke meg å treffe flere 'likesinnede' om ei stund. Da får også kvalmen sjangs til å roe seg litt først.. forhåpentligvis.. Var med på et par BIM treff da jeg gikk med min første, men da var de andre på slutten av svangerskapet, mens det såvidt vistes på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mage på nytt Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 20. august 2007 Ja vi får prøve på det. Skal kansje snart begynne å fortelle hva som er i ferd med å skje til venner og familie:) Er jo en stor ting å komme med. Jeg er ikke spesiellt kvalm denne gangen, heldigvis, jeg er mer trøtt og uopplagt på den måten at jeg vil sove., sove, sove..... Etterhvert hadde det jo som sakt vært veldig koselig å møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå