Gå til innhold

vesla89:)

Liinda meg+han vil bli 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stygge dumme tante rød kom på mandag:( så ingen spire i magen enda i hvertfall.. får bare plastre på meg litt tålmodighet å håpe at det sitter neste mnd:) hvordan går det med deg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygge, dumme tante :@

Men nye muligheter kommer!

Ingenting her enda... Bare noe kvalm. Tror det er noe som går... Kjæresten sliter også med det.

Tante Rød er på ferie inntill videre. Tror hun kommer på besøk, om hun gidder, i løpet av uka. Men tre dager igjen nå enda. Kan tenkes hun kommer på overtid også. Hun gjør som hun vil...

Skrevet

off da..:S jeg er også kvalm for tiden, faktisk nesten likt som jeg var når jeg var gravid i vinter.. skulle vært av samme grunnen og!!!

Ja, tanten min er ikke helt trofast heller.. hun kommer alltid, men alltid når det passer henne best!

vil at din tante skal ta fri et års tid jeg:) Så sender jeg tanten min over til tanten din nå neste mnd;) hehe!!

Synes det er så gøy at jeg ikke er den eneste unge prøveren her jeg:)

Skrevet

Ja, de kan ta seg et friår sammen. Vi sender de bort, hvor da forresten?

Vi er 4 nå iallefall... Du, jeg, vi blir 3 i 2008, og kras =)

Begynner å bli en del nå!

Tenk om alle sammen kunne få nesten samtidig da! Hadde vært fint.

Skrevet

vi sender de laaaaaangt vekk sånn at de ikke lurer seg tilbake, sånn som dumme tanta mi gjorde i vinter.. jeg tar ingen sjangser:P hehe!

Oj, 4 stk ja:) så gøy! Ja, det hadde vært knall om vi var litt likt så vi kunne følge hverandre:)

Får du no komentarer på at du er ung prøver eller?

Skrevet

Fått en del kommentarer, men ikke sagt noe til slekta og slik enda. Bare til noen få venner.

Her inne har jeg fått noen, men ikke så mange som jeg trodde.

Men tenk å bli ferdig med barn tidlig da. Så kan man nyte alderdommen sammen med barnebarn og oldebarn, kanskje også tippoldebarn! Vil heller det, enn å bli gammel mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...