Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Skal selge min sorte OTH tvillingvogn. Den er tre år gammel (04 mod.), men brukt kun i to år. Jeg har akkurat kjøpt den brukt, men min kjære kom meg i forkjøpet med en ny! Den er pent brukt, ingen flekker eller falmet. Alt fungerer på samme måte som da den var ny såvidt jeg kan se når jeg sammenlikner med den nye. Jeg selger med to nesten helt nye OTH vognposer som er sorte utenpå med striper innveldig. De ser ubrukte ut. Med på kjøpet får man også to lammeskinn med hull til selene, regntrekk, uv/mygg-trekk og så vurderer jeg å selge med koppholder også. Alt i alt en kjempegod vogn, men prisen er jeg litt usikker på. Hva tror dere jeg kan få for vognen?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Om du akkurat har kjøpt den brukt kan du vel selge den for samme beløp som du gav for den??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jo, men det fulgte ikke med noe av ekstautsyret da jeg kjøpte den. Alt er noe jeg har lagt til i etterkant. Jeg betalte 3500 for den, men i løpet av den timen vogna lå ute for salg var det visstnok titalls folk som hadde ringt på den. Vedkommende som solgte den mente at den kanskje var priset for lavt siden folk ringte i ett sett...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Med ekstrautstyret kan du jo prøve med 5500-6000 kroner? Om du ikke priser alt for høyt får du jo solgt den raskere.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg lurer på om jeg skal prise den til 4800. Det er vel ikke å ta for hardt i? Evt. Høystbydende over 4500.
kariuss Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Nei, kjør på får du ikke solgt den til det så er det jo bare å sette den ned etterhvert.. 5000 er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå