Gå til innhold

Skal jeg betale for HELE august når...????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syns ikke man skal betale for hele mnd når man ikke har fått startet 1 aug.

Vi begynner 13 august. så jeg vil ikke betale for 1 mnd når vi bare får en halv mnd. men det spørs jo om de tar betalt for halve aug og halv sept. at neste innbetalingen er i sept og då er det halve sept og halve okt. skjønner du hva jeg mener ?

Vi begynner 15. august og har fått beskjed om å betale for hele august. Som kompensasjon skal vi slippe å betale for siste halve måneden når han slutter. Synes det virker litt rart jeg...

Det er forresten en kommunal barnehage.

Annonse

den samlede prisen fordelt på hele året er jo ofte den samme uansett om du betaler for 11, 12 10 eller 10,5 måneder...HALLO !!!!! tror dere den siste av tre varer er gratis også når det står "ta tre betal for to"???

hvorfor skulle den samlede prisen bli den samme?? Det er vel forskjell på om man betaler for 10 mnd eller 12 mnd? Jeg skal betale ca 1550,- per mnd tror jeg, og hvis jeg bare skal betale for halve august, burde det jo da bli 775,- mindre å betale....

Jeg vet at den siste av tre varer ikke er gratis, selv om mange tror det.. Jeg har jobbet i matvarebutikk, og stod det "tre for 10,-", betydde jo dette at hver kostet 3,33,-.. Men da tok jo de fleste 3 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...