Gå til innhold

Førskolelærer studenter her eller ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går på førskolelæreren på HiO, du og?

Studiet går fint når man er gravid,men det er en del "økter"med mye arbeid,lesing og eksamener som kan ta hardt på..mye gruppearbeid!

Studiet vårt inneholder også en del "praktiske ting" som turer, bevegelse i dierse fag,men ikke noe en gravid ikke kan gjennomføre..

Hvilken skolebegynner du på?

Jeg har et inntrykk av at de fleste syns første året er litt tøft pgamange økter med eksamen,men det går fint:o)

Gled deg, det er et artig studie!!

Bare spør meg hvis det er noe mer du lurer på:)

Hei, jeg er førskolelærer student.

Jeg har selv ikke vært gravid (er prøver), men har flere i klassen som er/har vært når vi gikk første år, og det gikk helt fint. Jeg synes ikke at førskolelærer studiene er så tunge, og jeg tror det går fint å kombinere en liten en og studiene :) Derfor planlegger og håper vi å få en baby neste sommer, da har jeg 1 år igjen av utdanningen min :)

Jeg skal ikke gå på HiO, men i Bergen :) på norsk lærerakademi.

Jeg gleder meg mye til å begynne , men er redd for at det er vansklig studie. Jeg vet jo at det er på høyskolenivå og at det kommer til å bli en del arbeid, men er redd for at det er veldig tungt, men håper det går fint :)

Hvor mange år har du gått lilllollo? :)

Vet du forresten hvor du vil jobbe etter endt studie? :)

Hei igjen:o)

Jeg begynner på 3(siste)året nå og håper jeg får meg jobb i nærheten når jeg blir ferdig..jeg har jobbet i denne bydelen i flere barnehager siden 1998(var 17 da jeg startet å jobbe i bhg..)

Gled deg til studiet!Det er morsomt og jeg har ikke angret ett sekund..og du får jo lære masse om babyer og småbarn..det er jo artig når du få en liten selv:o)

Det er høgskolenivå ja..men ikke så ille, bare du møter opp og følger med så går det faktisk veldig greit!

Lykke lykke til:o)

Annonse

Hei.

jeg er 9 uker på vei og starter snart på mitt 2. år på førskolelærerutd.satser på å fullføre til normal tid, men vet at andre tar permisjon tidlig i svangerskapet..tror det er litt individuellt hva man ønsker.dessuten er nok også fagplanene litt forskjellig fra skole til skole; vi hadde f.eks. naturfag og fysisk fostring i fjor, og der var det endel obligatoriske aktiviteter, bla. gym, livredning og turer. men er du i fin form under svangerskapet skulle ikke det være noe problem å være med på slikt.

jeg gruer meg mest til praksisperiodene, tror de blir tøffest, men hvis man får litt tilrettelgging så går sikkert det bra.

Lykke til med studiet, det er kjempespennende!!

jeg skal til å begynne på andre året førskolelærer i kristiansand.. tror ikke det blir noe problem å være gravid å studere, eneste problemet mitt er at jeg er tvunget til å ta et års permisjon fom våren 2008 pga terminen min crasher med praksis i bhg.. så det er jo litt leit, hadde egentlig tenkt å få til å studere ved siden av, men begynner å bli vant til tanken på at jeg kan slappe av med den lille i et år uten studiepress:) skolene er gode til å ta hensyn, så du kommer helt sikkert til å klare deg fint på skolen fremover. gratulerer med godt valg av studie;p og ikke minst den lille som er på vei:)

lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...