Gå til innhold

Herregud! Tiden flyr jo....=o)


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Ja, Tiden flyr...

 

Ville aldri ha trodd det.. Er i dag 10+6 uker på vei og snart er jeg jo på 2 trimester...

 

Skikkelig rart... Føler som om jeg testet forrige uke...hehe...

 

Trodde tiden skulle gå suuuuuuuper sakte...Se så feil man kan ta...

 

Tenk: Sommer er over, så er det jul, så er det nytt år, så litt mer vinter, og så kommer mars og baby er ute...

 

Hjelp, føler jeg ikke kommer til rekke å gjøre noe akkurat nå...hehe...Gleder meg til Ordinær UL og kan se hvor frisk og rask den lille er...Og kanskje hvis jeg her heldig, få vite hvilket kjønn, som en liten bonus...hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første trimester er faktisk det som går fortest.. Jeg er jo 14+1 i dag,men føler meg fortsatt mer hjemme her inne. Fordi jeg havner mellom to stoler. Jeg er liksom ikke så dårlig lenger, men allikevel ikke kommet dit hvor jeg har noe å si når det gjelder UL og spark.. Så jeg vil helst tilbake hit! Kunne jeg iallfall relatere med folk. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det akkurat likedan som deg. Forrige gang syntes jeg de 3 første månedene sneglet seg frem, mens nå er de snart overstått. Herlig også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk tiden går UTROLIG sakte nå! Er i uke 7 og föler at hver dag er som en måned. Vil liksom bare komme meg til uke 12-14 så jeg kan slappe av og nyte dette litt. Skulle önske tiden gikk fortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BabyCakes min BabyCakes! Der er du jo! Fått PM av meg? :)

Min postboks har vært ustabil i det siste! Håper den kom frem!

Alt vel? Vi har vært i Tunisia, superkoselig! Håper alt går bra i jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Ine, snuppa mi=o)

 

Ja da, alt er bra nå..Vil bare ikke jobbe og er litt for trøtt...hehe...

 

Har dere vært i Tunisia, så heldig dere var...Hadde dere det koslig??

 

Vet du, jeg kommer ikke inn på siden min. Klarer å logge meg på men får ikke lest eller noe...Skal sende nok en mail til webmaster...Mase litt til...Det klikker når jeg skal inn å rette på nicket mitt...

 

Skal lese den så fort jeg kan...Jeg skal nok se om jeg klarer å komme meg inn på msn snart...Har vært litt slapp der...Jobber sent annen hver uke og da orker jeg ikke annet en å slenge inn et innlegg eller to på BIM...Sitte å skravle i en hel evighet det orker jeg ikke da,...

 

Menmen...Skal sende deg en mail som du kan sende på...Utenom den hotmailen..har en online.no som jeg bruker mest...

 

Håper å høre igjen fra deg snart...=o)

 

Masse klemmer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har online-adressen, vennen! Fikk den av deg i forbindelse med problemene jeg skrev om i juni,,,, du husker nok :)

Ha en fantastisk helg og kos deg med magen og gullet ditt hjemme :)

Tenk, til uken er du i 2. trimester! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..stemmer det...glemmer sånt jeg vet du..hehe...

 

Skikkelig rart egentlig...Hatt mage hele tiden, men nå er den litt mer fastere...hehe...Gleder meg til jeg skal til legen om to uker...

 

Du får kose deg i helga du også...

 

masse klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...