Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 det er nesten så jeg er misunnelig på de kvalme, dumt og si, men da føler man isåfall seg litt mer gravid da. jeg kjenner jo ingenting og syntes det er forferdlig. 9 uker på vei
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Er bare sååååå glad kvalmen er litt over...hehe...Blir bare kvalm når jeg ikke har spist nok... Er nå 10+6 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Om du ønsker deg selv kvalm,må du jo være gal! Hehe!
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Tro meg..absolutt ingenting å være misunnelig på
Tasso Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Eg og va sånn... Va bekymra for at noke va galt siden alt føltest så normalt... ;p Men no, no e eg kvalm, så no angre eg på at eg va misunnelig... Heh...
~Mita~ Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Tro meg, å gå å spy hver eneste dag av den minste ting er ikke noe å skryte av. Er helt lammet, ligget på sofaen sykmeldt i en måned nå. Unner ikke engang min verste fiende dette. vær glad du slipper du. Hadde det vært mulig hadde jeg bytted med deg på sekundet.
theafranord Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Har heller ikke vært særlig kvalm..........helt til i går. Når må jeg spise oftere for å få kvalmen til å forsvinne.....ikke akkurat så glad for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå