Gå til innhold

Flere som har hatt rier/kynnere med 5-6 minutter mellomrom, som så har dabbet av?

Sweet tooth

Anbefalte innlegg

I dag er jeg to dager over termindato...spennende tider...I går kveld hadde jeg kynnere/rier i ca. en time med 5-10 minutters melomrom som så roet seg. Etter å ha sovet en time, våknet jeg av enda sterkere rier/kynnere med 5-6 minutters mellomrom, men som begynte å dabbe av/komme med lenger mellomrom etter et par timer: Er det flere som har opplevd noe liknende? Har de i såfall tatt lang til før fødselen faktisk kom i gang?

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskinger! Koselig at dere tenker på meg!

Jeg har ikke født ennå, har litt modningsrier til og fra, men ikke mer enn at jeg kan leve "normalt" og dra på stranden når det er fint vær osv. I dag har magen vært mye hardere og det har vært ennå flere kynnere, så er spent på om det begynner å nærme seg litt...Var på kontroll på Bærum sykehus i går, og alt så bra ut med babyen, og det er jo det viktigste. Så får han heller være der litt til :-)

Ha en god helg!

Hei sweet tooth!

Ja, så går vi her og venter da! Jeg har 11 dager til termin og er temmelig lei. Har aldri født senere enn 14 dager før termin, så jeg er over termin i mitt hode!

Har ingenting å klage over egentlig. Er i fin form, sover greit og alt er i skjønneste orden inni magen, men jeg har så lyst til å ta fatt på det nye livet som firebarnsfamilieat jeg holder på å bli sprø. Jentungen vår på 7 er også veldig utålmodig. Jeg har hatt regelmessige sammentrekninger hvert tiende minutt nå i et par timer, men har hatt det mange kvelder tidligere så jeg tør ikke tro at det er noe på gang nå. Det som kunne være et positiv ting, er at det ikke er kveld enda.......

Jeg er bake-modus. Baguetter, brød og prinsessekake er delvis ferdig, delvis i ovnen og delvis til heving....

Lykke til!

Annonse

Hei Pandura, så spennende at du også går med regelmessige sammentrekninger. I kveld er mine sammentrekninger betydelig vondere enn i går, så er også spent på om noe er på gang. Klarer liksom ikke helt å se for meg at kroppen plutselig kan sette igang en fødsel selv, ettersom jeg ble satt i gang dagen før termin forrige gang opga lite fostervann. Litt uvirkelig liksom, og veldig spennende. Lykke lykke til du også Pandura, du skal se vi føder samme dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...