Gå til innhold

Han slipper aldri puppen selv. Hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 3 mnd, og han ligger fremdeles leeeeeenge til puppen. Han spiser bare av en pupp, men har aldri opplevd at han har sluppet taket selv - det er alltid jeg som tar han av. Han spiser ca. hver 3 time bortsett fra om natta.

Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å spise fortere. Føler jeg sitter og sitter, han kan fort ligge 30 min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bruker deg som smokk:) koser seg ved mammas pupp:)

han her hadde sonne perioder når han var mindre.. men ikke nå lenger... men kos deg med den ammekosen og at han ikke vil slippe...

han her vil nå heller ha flaske:( :( men prøver å få avvent han det litt... vil ikke miste den kosen med å amme

Skrevet

Men hvordan vet jeg da om han er mett? Jeg må jo ta han av før eller siden. Vi kan jo ikke sitte sånn "hur lenge som helst".

Skrevet

Når han slutter å svelge, drikker han jo ikke lengre, og da kan du ta han av :)

D gjør jeg med Stinalille, lirker puppen ut, og putter inn smokken om hun vil ha den...

Hvis han dier og svelger, syns jeg ikke du skal ta han av, da får han jo i seg mat enda...

Skrevet

Fordi han koser seg hos mammaen sin, vel:-) Det finnes noen små gourmeter som bare ikke vil slippe taket.

Han slipper nok selv når han blir litt større, og ikke har tid til å ligge lenger fordi det er så mye annet spennende som skjer.

Du kan jo bare fortsette å slippe ham når du hører han ikke svelger noe lenger. Det tar som regel 5-10min for babyen å få i seg det de trenger, men la ham få kose seg litt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...