Gå til innhold

Baby på 6 mnd. og håper hun er gravid igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, i grunn. Jeg hadde lyst på baby igjen da lillemann liksom ikke var "baby baby" lengere... Så dette er nok ikke unormalt... hormonene våre er jo i kok ganske lenge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi startet prøvinga da minstemann var ca 10 mnd, så vi var jo litt senere da. Men tror nok ikke dette er så unormalt nei. Vi er vel alle så forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke normalt men alla er vi unike!! Jeg har en gutt på 7 månader å er gravid i 5 uken... Å ja det var planert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei folk som reagerer på sånt jeg. Folk bryr seg med så mye. Hvor kort tid det er mellom barna, antall barn, alder på mor/far.

 

Folk må jo finne ut av sånne ting sjøl.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei anonym!

Det var nok meg du siktet til ja.

Hva som er normalt er vel opp til hver og en enkelt her i livet. Jeg er glad i barn og ønsker meg en drøssevis av dem. Noen ganger spiller også alder inn, hvor gammel man ønsker å være når barna er konfirmanter f,eks.

Kjenner jeg blir litt små irritert på spm ditt,men folk må jo få lov til å spørre om det dem vil. Det er ikke så rent unormalt at man blir gravid mens man går i barsel skal jeg si deg. Noen er planlagte andre ikke, sånn er livet..

Men kanskje du er en av de unormale som syntes dette er unormalt da.... Ja ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på at at i hennes innlegg skriver hun at hun ikke bruker prevansjon og har en 6 mnd liten baby. Da er det snakk om et planlagt barn. Hun lurte ikke på synspunkter på om det var for tidlig.

Du må gjerne tenke ditt, men å lage en egen tråd på det med hauger av spørsmålstegn er å henge ut folk.

Du ville ha en reakjon på det, fordi du reagerer på det.

Gjør det isåfall på krangle.

 

Slenger du ut et sånt spørsmål, må du tåle en reakjson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det hver og enkelt som må bestemme for seg selv, og hva er egentlig definisjonen på "normal" Jeg har selv en datter som nermer seg 8 mnd og vi har startet prøvingen for å få nr 3. Vi har en datter på 6 år og en på 8 mnd. Det var slik det passet for oss å få de to førsta barna (med så stor alders forskjell ) men nå passer det med en liten til litt tett. Så hva normalt er vil være forskjellig fra person til person sett ut i fra egne opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var meg du siktet til?

 

Jeg har også en baby på snart 7 mnd og håper jeg er gravid igjen.

Jeg syns folk skal få bestemme selv hvor tette barn en vil ha.

Jeg vil ha 2 tette fordi barna får da et spesielt bånd seg i mellom.

 

Jeg er enig med numminell her at hva som er "normalt" er opp til hver enkelt individ.

Kommer helt ann på hva foreldrene er klar for.

 

By the way.. vi har prøvd siden vesla var ca 3 mnd vi... (tenker mange ser på med stoooore øyne nå og tenker "herregud!"

Det var ikke fordi vi ikke hadde "nok" med en baby, men simpelthen fordi vi ville ha 2 tette, og grunnen til at vi starta prøvinga så tidlig var for at legen sa det kanskje tok lenger tid for oss å bli gravide denne gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk fra 2 trimester, det må vel være opp til hver enkelt hvor tette barna skal være? her blir de nok tette,jeg blir 34 like før termin og venter førstemann,vi vil jo ha flere barn så vi kommer ikke til å vente noe lenge tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette normalt ???

Altså det er vel opp til hver enkelt når man ønsker og håper å få barn. Selv har jeg en på 7 år, en på 7 mnd og er 9 uker på vei med tredje mann. Og selv føler jeg at det er helt normalt, den lille som er på vei var planlagt og ønsket !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye hormonelle damer i sving med svar...... Ikke dra disse diskusjonene så veldig langt da. Dere virker jo hissige på hverandre. Prøv å la forumet bli konstruktivt. Spørsmålet med så mange spørsmålstegn er sikkert skrevet i full fart: Her skal man ikke skrive mye før det blir krig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...