Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 noen med erfaringer med denne vogna til en stor 2 - åring? ok å sove i?
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Anbefales på det varmeste :-) Min gutt sov i den til han var litt over 2,5 år og hadde veldig god plass, selv med voksipose!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 det hørtes jo bra ut:) men synes den så litt smal ut... du vet ikke sittebredden og liggelengden på den? hvordan er det å trille, tung?
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Nei, vi måtte selge den da lillesøster meldte sin ankomst, dessverre... Den var veldig lett å trille, veide vel 9 kg mener jeg å huske..? Husker ikke sittebredde og lengde, men du kan jo sjekke det på www.engbaby.com :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 sjekk heller www.brio.com, super side!!
nicotine Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 En super vogn! Kjøpte den når datteren min var 3 år. Veldig god å trille og en lett vogn. Har den enda til nestemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå