Gå til innhold

Hei dere gravide jenter:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan dere merket at dere var gravid samt hvor tidlig merket dere at kroppen forandret seg? Bortsett fra uteblitt mens seff.

 

Har hatt ømme bryster og små *bobler* i magen i en uke nå. Det har nappet i KS såret mitt mer enn vanlig denne mnd også. Er fryktelig trøtt om morgenen, klarer knapt få opp øya.

Fødte for 6mnd siden og går ikke på prevensjon el ammer.

Hva tror dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Jeg merka det før jeg visste d,er gravid med nr2 nå,og ved forrige svangerskap ble jeg veldig trøtt,og hadde ømme bryst fra dag 1...

Sånn har jeg det nå også i tillegg til det som blir kalt menssmerter..Tok test forrige helg å fant da ut at jeg var faktisk 6 uker på vei:)

Så det er mulig,er bare 8 mnd siden jeg fødte sist oxo..

Så jeg vil anbefale at du tar en test,greit å vere på den sikre siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på mandag, men den var negativ.

Har ikke pleid å ha mens sympt hele 10 dager før ventet.

Skal ha den på mandag førstkommende. Men det kan jo være for tidlig å teste nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det jeg vet så får en best resultat etter at man har gått en dag eller to over tiden før man tar testen...jeg gikk hele fjorten dager over tiden denne gangen før jeg fikk positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår det å se på mandag om den uteblir el ikke. *håpe* Håpe* at jeg er gravid igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du må ha lykke til:)

Også må vi jo få høre hvordan det går..

Jeg venter i alle fall spent på hva resultatet blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker:-)

Skal logge meg inn å fortelle så snart jeg vet noe mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare skjønte det!! merket at kroppen ble annerledes. tror jeg hadde ømme bryster fra den dagen jeg skulle hatt mens.. også begynte det å murre i magen.trodde det var mens som kom men.. tok 4 tester for jeg kunne ikke tro hva jeg så!!! jeg ble så glad!!!!!!

 

 

7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3,så jeg kjente igjen symptomene..Hadde veldig ømme bryster og oppblåst mage..Var sikker i min sak og det stemte:-)Lykke til hold oss oppdattert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ømme puppene ble verre etter eggløsning enn vanlig og hadde hodeverk fra EL + annerledes stikking i magen som jeg ikke var vant med.og gubben var heeeelt sikker på at "denne gangen satt soldaten..." Mannfolk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg merka det på skikkelege humørsvingningar og menssmerter litt for tidleg for mens. 1,5 veke før eg testa positivt. Stakkars gutten min på 2 år. Skjønte nok ikkje noko av kvifor mamma skjente sånn på han... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 3 dager igjen til ikm dagen, de ømme puppene er der fortsatt, kommer å går litt da, stikker også i magen. Og "knuppene" rundt brystvorten er veldig framtredene. I dag har jeg en rar hodepine også.

Tør ikke håpe på noenting, men sambo tror jeg ikke er gravid så jeg går utifra hans utgangspunkt...

Må si dette er spennende.

Men det er vel bare kroppen som har kommet seg skikkelig i syklus etter fødselen tenker jeg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

 

Hvordan går det med deg anonym??

Har du funnet ut noe??

 

venter i spenning:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg har nettopp testet og den var negativ.

Men fortsatt ingen mens, men jeg har hatt menssmerter siden i går og har det fra og til i dag også. Våknet med super ømme og tunge bryster.

Blir gal av at den ikke kommer jeg. Ahhhhhh....

Så jeg er nok ikke gravid siden testen viste negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv igjen om ei uke viss den ikke har komt..Jeg skulle ha ikm den 20 juli og fikk ikke positivt svar før 2.aug..jeg testa 2 ganger,1 gang dagen etter jeg skulle hatt mens oxo da 2aug.da fikk jeg positivt svar..Men går du til legen så mener jeg på at de skal kunne finne det ut gjennom å ta en blodprøve av deg..Ønsker deg bare lykke til videre..Håper du finner ut av d..Må gi ett hint når du finner ut noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...