trompetisten Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Skal være fadder til en nydelig lita jente, og ønsker å gi henne noe helt spesielt. Ikke typiske gaver fra gullsmeden, selv om det også er kjempefint. Noen gode forslag?
så var vi 4 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 kjøp sånne barnemøbler med navn, fødselsdato og dåpsdato. Jeg husker ikke nettadressen, men det er det sikkert noen her inne som gjør.
trompetisten Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Ja. Så bra forslag Noen som husker noe nettadresse???
Pysa Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 hm.... bunad kunst aksjer hmmmmm..... tenker videre.....
konvall Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Synes det er korslig med samlede verker av Asbjørnsen og Moe eller noe.....
trompetisten Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Mm... har vært innom den tanken, og grubler litt på den videre
Slettes Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hei.. Spurte om nesten det samme i går på småtroll og fikk masse flotte tips.. Se her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10028292
trompetisten Skrevet 8. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2007 Mange gode forslag der. Takk
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Et faddersøsken! Ikke en gave barnet vil sette pris på i dag, men hva setter vel en nyfdt baby pris på uansett? Er jo en flott gave syns jeg, som jeg hadde nsket til Guttongen om jeg hadde tenkt tanken da.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Tripp trapp stol? Bæremeis Penger på sperret konto Stol fra Malurten.no med navn Kiste til å ha leker oppi
Fire småtroll Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Et flott litt stort smykkeskrin som kan følge henne gjennom hele livet, samler seg unektelig litt smykker oppgjennom når en er jente (dåp, busdager, konfirmasjon osv). Jeg har et sånt og oppi det ligger alt fra små gullkors jeg fikk til dåpen til diamantringen jeg fikk av gubben på 30 års dagen (får den enda ikke på etter svangerskapet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå