Nette2 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei, er det noen som kjenner til et yogakurs for gravide i Oslo vest hovedsakelig som har timer på dagtid? Blir så trett på ettermiddagen......
Davids mamma Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Yogaloftet på Røa har noe de kaller mor&barn på formiddag: http://www.yogaloftet.no/ Ellers tror jeg de andre tilbyderne holder til øst og sentrum øst ... men jeg har ikke full oversikt! :-)
Naturmamma Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ser at det er en stund siden du skrev dette, men kanskje noen andre er interesserte? Jeg går på Puro Yoga på Majorstua, og de er rådyktige. De har også tilbud etter fødsel, med kjempeflink instruktør som har født både vaginalt og med keisersnitt. Du lærer også om babybæring og babymassasje, og det er kjempekoselig miljø. Anbefales!
Surya Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Yogaloftet starter også opp med Yoga for Gravide. Det er på dagtid 13-14.30 Men det er kanskje mer ktuellt med Mor & Barn for deg nå?
barbabelle Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Slenger meg på her med et tips selv om spørsmålet ble stilt for lenge siden. Kan være andre ser nytten i det... Jeg trener pilates på Pilates Room i Vika hver onsdags ettermiddag. De har også timer på Pilates Room ved Alexander Kiellands plass. Perfekt trening med gode styrkeøvelser for de musklene vi har bruk for mens vi er gravide og etter fødselen. Dyktig instruktør og hyggelige folk! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå