maika<3 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Mine favoritt jentenavn: Hannah Louise Ida Christine Thea Sophie Julie Hedvig Hvem synes dere er finest? Noen forslag på mellom navn til Julie og Hedvig? Favoritt guttenavn: Lars Andreas Christopher Marcus Hvem synes dere er finest? Forslag på mellomnavn til Christopher og Marcus?
Vannmann35 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hannah Louise er flott :-) Av guttenavnene ville jeg gått for Marcus Andreas - fin, fint! Julie Therese Julie Margrete Julie Marie Julie Christine Hedvig Johanne Hedvig Marie Hedvig Eline
prebs Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Liker alle navnene egentlig! Favoritt er nok Hedvig. Mellomnavn jeg liker til Hedvig: Marie Sophie Louise Elise Av guttene liker jeg best Lars Andreas
plass'n Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ville det ikke være bedre å finne navn som ikke er så aldeles på topp i navnebruk for tiden? Alle disse navnene er blitt svært populære de senere år. Med en rundreise i Navneguiden går det an å bare skrive inn 1 forbokstav, og se hvilke navn som kommer - det er mye å velge i!! hilsen bestefar
volve Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hedvig er et veldig fint navn og jeg synes ikke det trenger et navn til. Men dersom dere "må" ha det synes jeg litt "myke" navn uten -d eller -g passer til. Hva med: Hedvig Synnøve Hedvig Susanne Hedvig Inez Hedvig Oline Hedvig Alice Hedvig Irene Julie, Hannah, Thea og Ida er alle veldig for tiden og det er også mellomnavnene du har på lista di. Lars Andreas er klart det fineste guttenavnet.
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Likte Hanna Louise og Thea Sofie (ville skrevet de sånn jeg da..). Julie er også fint. Ida Christine er helt greit, men ingen favoritt... Liker ikke Hedvig. Syns Lars er et veldig fint guttenavn, ikke så fan av dobbeltnavn, men Lars Andreas funker fint. Kristoffer er også fint, står godt alene. Marcus er oppbrukt,, Min mening
Anne Marte Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg har i mange år drømt om en Lars Martin... Et forslag!?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Thea Sophie eller Leah Sophie, gutt Marcus Andre f.eks
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Ida Christine likte jeg.. Likte egentlig Hanna Louise og Thea Sofie også, men jeg ville ha skrevet det sånn.. Markus er innmari fint, men igjen med K og ikke C (litt sær på det) hehe :-) Lars Andreas er også innmari fint..
nr2påG Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 jeg synes ikke dobbeltnavn er fint i det hele tatt! greit med flere navn hvis man har lyst til å oppkalle etter noe men da synes jeg ikke man skal bruke det. synes rett ogg slett dobbeltnavn er harry. om jeg skal få jente skal hun ha tre navn. dette er pga tradisjon i min svenske familie at pikebarn får tre navn. sikkert flere som synes dette er teit, men for meg føles det riktig. Ett eller to av disse vil sannsynligvis være navn fra slektninger. Jeg skal imidlertid bare bruke ett navn til vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå