Gå til innhold

??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg quinny xl comfort (med bag) Prøvetrilla med en lånt baby i går=) men syntes den var så ustødig! Ble skikkelig usikker nå! Vet ikke om jeg vil trille rundt med en nyfldt i den vogna! den virker mye stødigere med sportsdelen og en 2 åring i!

Vil gjerne ha 3hjuling ettersom de tar mindre plass, men vil ikke ha en vogn jeg føler bekker lett når jeg skal over en kantstein:/

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig! jeg har fått inntrykk av at tfk joggster twist/ 3 (sportsvogn-variant) virker veldig stabil for å være trehjuling, og det er veldig mange som er fornøyde med denne. Men hvordan hardbag-utgaven av tfk er, vet jeg ingenting om- er det et godt tips i denne anledning, eller er den også ustø som bagvogn?

Skrevet

Hei, takk for svar! Vet ikke noe om tfk jeg:/ ikke andre typer heller!

Vet bare at jeg ikke stoler på quinnyn til nyfødt:/

Skrevet

he he, jeg skjønte d.. Lurte bare på om andre kunne si noe om dette, siden sportsvognutgaven iallfall er stabil.. :)

Skrevet

Aha:) takk;)

Skrevet

Vet at mange har hatt problemer med quinny som sportsvogn, tipper lett.

Skrevet

hei igjen! sjekker ut tfk joggster twist som jeg tror vi skal kjøpe, og på s 3 i debatten, ca 28.-30.juli, er d mange som har skrevet inn under "positivt og negativt om tfk j twist"- veldig mange gode erfaringer å lese om der, også ift bagvognen! sjekk ut det:) har lest mye negativt om quinny.. Hvis dette er interessant, kan du sjekke ut nettsiden www.babyjungle.nl! lykke t!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...