☆Lille my* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har kjøpt meg quinny xl comfort (med bag) Prøvetrilla med en lånt baby i går=) men syntes den var så ustødig! Ble skikkelig usikker nå! Vet ikke om jeg vil trille rundt med en nyfldt i den vogna! den virker mye stødigere med sportsdelen og en 2 åring i! Vil gjerne ha 3hjuling ettersom de tar mindre plass, men vil ikke ha en vogn jeg føler bekker lett når jeg skal over en kantstein:/ Noen erfaringer?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 kjedelig! jeg har fått inntrykk av at tfk joggster twist/ 3 (sportsvogn-variant) virker veldig stabil for å være trehjuling, og det er veldig mange som er fornøyde med denne. Men hvordan hardbag-utgaven av tfk er, vet jeg ingenting om- er det et godt tips i denne anledning, eller er den også ustø som bagvogn?
☆Lille my* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Hei, takk for svar! Vet ikke noe om tfk jeg:/ ikke andre typer heller! Vet bare at jeg ikke stoler på quinnyn til nyfødt:/
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 he he, jeg skjønte d.. Lurte bare på om andre kunne si noe om dette, siden sportsvognutgaven iallfall er stabil..
allegodetingertre Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Vet at mange har hatt problemer med quinny som sportsvogn, tipper lett.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 hei igjen! sjekker ut tfk joggster twist som jeg tror vi skal kjøpe, og på s 3 i debatten, ca 28.-30.juli, er d mange som har skrevet inn under "positivt og negativt om tfk j twist"- veldig mange gode erfaringer å lese om der, også ift bagvognen! sjekk ut det:) har lest mye negativt om quinny.. Hvis dette er interessant, kan du sjekke ut nettsiden www.babyjungle.nl! lykke t!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå