Emmeline med spire Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 merket dere noe endringer ved bruken av det? At øynene føltes tørre etc?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg synes jeg er litt mer tørr på øynene enn vanlig..Tror kanskje det kan ha noe med at vi er mer trøtt i begynnelsen, og dermed har økt behov for søvn- dette påvirker jo væskenivået på øynene..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 det er kansje det som er grunnen ja, jeg har slitt med mine linser i det siste. focus dailies, og ikke skjønt helt hvorfor.. søsteren min er optiker, så hun anbefalte meg å prøve et ant merke. men er veldig fornøyd med de jeg har. rart hun ikke sa noe om dette da....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 jeg brukte også Dailies..men måtte bare skifte merke til Acuvue..optikeren min sa at de anbefaler ikke Dailies lengre, fordi de fukter ikke øynene godt nok..Er nok veldig individuelt når det gjelder linser, noen merker passer bra for noen, men dårlig for andre.. Når det gjelder fuktighet på øynene, reguleres dette av våkenhetsnivået vårt i kroppen..Altså; når du er trett, kjenner du deg også mer "trett" på øynene, for mange føles dette som å være tørr på øynene..Men det er sikkert individuelle forskjeller her også.. Hvis du er fornøyd, trenger du jo ikke bytte, med mindre ikke optikeren anbefaler det da.. bruker du feil linser for lenge, kan det skade øynene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå