~Mita~ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 sea-band, ingefær, b6 vitamin, spise litt tørre kjeks når du kjenner kvalmen stige på mm prøv deg frem i mitt tilfelle er det ingenting som virker og har spydd hver dag i over en mnd. men folk er forskjellig, og jeg håper du er heldigere på den fronten enn meg.
Lykka èr Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg har prøvd å drikke litt eplejucie blandet med vanlig farris, fikk råd om det og synes det hjelper litt ihvertfall (bittelitt mer jucie enn farris i glasset har jeg tatt mest fordi jeg er litt for glad i søtt o") ellers så er det denne evinnelige spis lite og ofte , dog så kjedelig så har den noe for seg jeg blir ihvertfall mere kvalm når jeg er sulten. Håper det kan hjelpe deg o")
¤¤angelina¤¤ Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 har hørt at akupunktur skal hjelpe. Ikke vet jeg, men jeg var kvalm 24 timer i døgnet halve svangerskapet sist, så jeg skal i allefall prøve hvis jeg blir kvalm igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå