Gå til innhold

Er det bare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller syns dere andre og, at der er lite aktivitet på dette forum??? Jeg syns det er kanon med egen forum for oss over 90kg og leser en del innlegg herinne, men syns nå der skjer mye mere på noen av de andre, så skriver nå mest på bligravid jeg....Vi er vel en del kvinner men flotte former:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei enig med deg ja.Skikkelig dødt. Nesten bare inne på 2 trimester tråden.

Skrevet

Går litt opp og ned her inne:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Enig med TanteBassa,

Har vært litt opp og ned... nå har jeg vært her drøyt 1/2 år tenker jeg og det varier veldig... men det er jo bare vi som kan gjøre noe med det ;)

Skrevet

siden du hette: samsons mamma

hette ungen din samson?

et facinerende mindre pent navn....

Skrevet

Nei, har ingen barn jeg men prøver og nå på 12pp... Samson er vovsen

• 2 uker senere...
Skrevet

Er mulig ik alle er klar over siden, jg oppdaga den nå nylig...

Skrevet

Har nettopp kommet tilbake til dette forumet jeg,så jeg skal ikke uttale meg om hvordan det er nå.Sist jeg hvar her,var det litt liv,men ikke så veldig mye.Kanskje reklamert litt om dette forumet på andre forum,så folk blir klar over det,jeg vet ikke.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg oppdaget forumet i dag, har liksom ikke orket å være inne på disse sidene på lenge. Jeg ble veldig glad da jeg oppdaget et forum for oss litt større, og at det er flere enn meg...

Skrevet

12pp betyr at ho prøver å bli gravid, og har holdt på i 12 mnd. Kor gamal ho er kan eg ikkje svare på ;o)

HI: Det går litt opp og ned her inne ja. Det er nok mange som er som meg, flinke til å lese mykje, men ikkje fullt så flinke til å svare på/starte nye innlegg. Men dersom alle skriv eit nytt innlegg eller svarar på noko når vi tittar innom så tar det seg nok opp... :o)

Skrevet

Åh, noe respons har der alikevel vært på innlegget, super dere har gitt dokkers mening til kjenne. Til du som spør om alderen så er jeg 28 og ikke længere i 12 pp. Kroppen min hadde oppført seg veldig rart på det siste og det visste seg jeg var gravid... er 12 uker henne så det er jo super!

Skrevet

Gratulerer! Må vere deilig å plutseleg vere gravid når du har prøvd såpass lenge! Håpar svangerskapet går som ein draum vidare :o)

Skrevet

Gratulerer samsons mamma!

Jeg tror for øvrig jeg ville brukt dette frumet oftere om det ikke hadde vært mulig å være anonym. Er til tider mange som er innom her og slenger med leppa, og det ødelegger de seriøse diskusjonene og samtalene. Flere som er enig med meg?

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Her er det mange med sterke meninger om mye rart, ja. Vi får bare være selektive og ikke bry oss om de for destruktive innleggene her... :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...