Gå til innhold

Når testet du positivt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tok min første test på kvelden 2 dager etter ikm. den var positiv, så det er sikkert mulig. hørt om folk som får negativ dager etter ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha mensen 5 aug.. testa positivt i dag, og det +-tegnet var ikke til å ta feil av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt på ikm 3.august, men hadde visst hele uken at jeg var gravid..forferdelig lenge å vente fra mandag fra jeg "visste" det , til jeg fikk bekreftet det torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi har hatt prøverør, så vet akkurat når egget ble befrukta, og testet fra dag 3 etter befruktelsen, men var ikke før dag 9, jeg kunne skimte en strek:) Har ikke hørt om noen som har testet positivt så tidlig som på dag 7, men sikkert mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 3 dager før IKM. Altså 11 dager etter unnfangelse (tror jeg). Så at noen hevdet at RFSU sine tester kan gi positivt svar allerede en uke etter unnf. Jeg brukte strips fra billigetester.no. Det gjorde jeg forrige gang jeg ble gravid også, og fikk da også positivt noen dager før IKM. Tror de er mer følsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt 3 dager før ikm, både med CB og QR og eggløsningstester. de var svake, men to uker etter IKM var de VELDIG sterke. ufattelig artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv med el.tester 5 dager før ikm, så med CB,QR og positiv alle 5-6 tester:):) synst det var litt tidlig med hele 5 dager før....Men kanskje hadde el tidligere enn jeg trodde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i uke 7:) Hadde ingen aning på at jeg kunne være gravid...Eller vi viste jo at det kunne skje, men forventet det ikke. Og har uregelmessig mens. Det var ved en tilfeldighet at jeg tok test, skulle på MR-undersøkelse og fikk spm om jeg var gravid på et skjema.

 

Tok test når jeg kom hjem, og den var positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...