Gå til innhold

Hvor lenge etter IKM testet dere positiv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer nemlig på om jeg kan være gravid. er i 11pp med muligvis 1-2SA tidligere. Er 5 dage over tid og testet mandag men var negativ. Har ingen besøk av tante heller! Når testet dere positiv etter IKM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En test på IKM-dagen er 99% sikker (det gjelder i hvert fall CB). Kanskje du har bomma på EL?

Skrevet

Jeg testen positivt dagen før IKM... Lykke til håper dere lykkes snart:-)

Skrevet

4 dager etter ikm testet jeg positivt.

Skrevet

Mamsen: Testet du neg. på IKM-dagen?

Skrevet

Anonym; mange produserer HCG sent og tester derfor negativt opp til flere uker etter IKM. En venninne av meg testet negativt i over en uke med datteren hun har i dag.

Skrevet

Jeg testet positivt 4 dager før IKM med CB... !00% sikker på når jeg hadde EL...

Skrevet

Jeg testet negativt på IKM-dagen. To dager senere var testen svakt positiv og først 5 dager etter IKM var testen skikkelig positiv. Den lille spiren holdt meg på pinebenken! :)

Skrevet

Jeg testet positivt 3 dager etter IKM, men testet ikke før det.

Skrevet

2 dager etterpå...=)

Skrevet

Testet positivt tre dager før ikm...:)

Men vet om mange som ikke får positiv før en stund etter ikm. Når jeg var gravid med førstemann viste testen negativt ca 4 dager over ikm, og positivt 6 dager etter.

Skrevet

Testet negativ 2 dage over IKM. Testet igjen etter 6 dage og SVAK strek eller illusjon! Er helt sikker. Så tester nok igjen mandag. Vet når jeg har EL og har veldig stabil mens..

Skrevet

Klart og tydelig GRAVID med CB digital 3 dager før IKM. Visste det før, egentlig- kjente igjen følelsen :-)

Skrevet

2 dager over IKM. Tok ikke noen test før da

Skrevet

5 dager etter ikm testet jeg negativ, på den 7 dagen kom streken veldig svakt tilsyne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...