Gå til innhold

Madrass i vognen?

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt Teutonia Mistral med mykbag, og ser at det ikke er noe madrass i mykbagen. Kan man kjøpe egen madrass, eller bruker man bare pledd nedi den? Førstegangsforeldre her, så har ikke veldig peiling. Husker ikke hva mine venninner har. Noen som har noe gode ideer?

Under 7 uker igjen, var på kontroll i går, og venter ei stor jente på nå 2,5 kg og stumpen ned... ja ja, tar det med et smil...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10033234-madrass-i-vognen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt Teutonia Misteral med softbag. Gleder med til å bruke vognen.

Jeg tenkte det samme som deg, at det hadde vært godt å ha en ekstra madrass oppi softbagen.

Det finnes madrass til bagen som selges som ekstra utstyr, og et lammeskinn som kan brukes i softbagen og senere i sportsvognen.

Det hørtes veldig greit ut lammeskinnet. Jeg vurderer å kjøpe lammeskinnet...

Lykke til med den lille, håper at hun snur ser med hodet ned snart.

Takk for tipsene. Jeg tror jeg skal kjøpe et lammeskinn jeg også for å ha i bunnen. Og så får jeg legge en gulpeklut under hodet. Vil jo ikke ha masse gulp og sånn på det, derfor tenkte jeg at madrass fungerte bra for da kunne jeg skifte laken når det skjedde ting. Jeg skal se litt hva en madrass koster.

Jeg var på barnas hus i dag og kjøpte et lammeskinn til vogna!!

Størelsen på skinnet passet perfekt til baggen og kan som sagt brukes til sportsdelen senere. Det var lagt til hull som en kan tre selen gjennom. Kostet 298,-

Har allerede lagt det inn i softbaggen:-)

Du kan se madrass og skinn på www.lilleprinsen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...