Gå til innhold

spørsmål om hemorioder

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen her kunnne hjelpe meg litt.

Har forsøkt å lese opp litt om hemoroider, men klarer ikke helt å komme frem til en samlet konklusjon så å si..

Jeg har de siste dagene vært plaget med noen smertefulle "klumper" rundt endetarmsåpning. Jeg hadde tiden før vært plaget med forstoppelse, noe som jo passer inn i hemoroidebildet.

Det jeg lurer på er allikevel følgende: Klumpene mine synes ikke, de er ikke som blå klumper under huden slik mange skriver, man bare kjenner dem. det kjennes mer ut som om de ligger rundt endetarmsåpningen enn inni (det er allikevel et hel**** å gå på do.. :S)

Har prøvd scheriproct-salve noen dager nå, tror det har hatt litt effekt, men jeg er stadig ganske plaget.

Er dette hemoroider, eller bør jeg bekymre meg for noe annet??

*amatøren takker for alle svar*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10033102-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-hemorioder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan ikke svare deg på om det er hemmorider. MEN, jeg trodde jeg hadde det selv, fordi d var j.... vondt å gå på do. Jeg kjente ingen klumper eller noe, men blødde hver gang jeg var på do. Jeg kjøpte meg alcos-anal salve og stikkpiller - på begge vis. Jeg kjøpte også Duphalac...eller hva det heter?! Om jeg hadde hemmorider eller ikke, det skal jeg ikke si sikkert - men det ble nå mye bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...