Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei! Er i ca 6 uke, og har litt "mensenlignene" smerter innimellom, og litt stikking av og til. Nede i magen til venstre.. Ellers alt fint, og føler meg gravid - plus har tatt to positive tester. Noen som vet hvor sterke symptomene på graviditet utenfor livmoren er? Hvilke smerter?
Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg var bare øm på venstre side. Jeg begynte å blø i uke 7.. Overbevist om at jeg hadde en SA.. Var på sykehuset 5 dager senere grunnet msertene og legen kunne bekrefte at det satt rester igjen i livmor, så jeg fikk tabeletter for å få dette ut. 5 dager etterpå når jeg skulle reise meg fra sofaen, knakk jeg putselig sammen i sofaen med STERKE magesmerter. Eggleder på ve side hadde sprukket og jeg måtte opereres. Så mitt råd til deg er å kontakte lege hvis du mistenker sv.sk utenfor livmor, og få henvisning til UL. Hos meg var det vondt å trykke der, vondt når jeg tråkket foten for hardt ned, ømt å reise seg, sette seg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 smertene kan også være pga at livmoren strekker seg.. den skal jo bli større den og. og mensensmerter er vanlige, så lenge du ikke blør da. Dette trenger ikke være graviditet utenfor livmorem, men ring legen din hvis du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk for svar! Jeg har ikke så veldig sterke smerter og kan fint klemme der uten at det gjør vondt! Håper bare den strekker seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå