Gå til innhold

Noen fra Nordstrand her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg er nå inne i min 20 uke. Jeg venter mitt tredje barn. Har termin 6 januar.Vi vet at det blir en liten jente. Vi bor i Oberst Rodesvei på Nordstrand.Er i jobb, og regner med og jobbe et par måneder til, hvis formen er like bra. Er veldig hyggelig å treffe noen fra samme bydel, som man kan trille med og evt trene sammen med etterpå. Jeg er 32 år.

Heisann jenter!

Jeg er 14+1 og hører egentlig til i februarklubben, men så inne her at vi ikke bor så langt fra hverandre:). Jeg er 29 år, venter mitt første barn, er samboer og bor i Munkerudkleiva (sidevei til Nordstrandsveien).

Hadde vært hyggelig å møtes etterhvert:)

Hei dere:)

Hyggelig å få respons:) Hadde vært hyggelig å møtes ja - både med tanke på noen i nærheten å gå hjemme sammen med, trene sammen med, turer osv:)

Min e-post adresse er [email protected] - ta gjerne kontakt. Ellers kan vi jo avtales og møtes på kaffebaren på Sæther f.eks utover høsten, i september kanskje?

Hei igjen:)

Jeg er innflytter og har bodd her litt over 1 år. Hadde vært koselig å møtes på kaffebaren etterhvert, vi må avtale et tidspunkt:). Hyggelig å bli kjent med noen i samme område da jeg ikke kjenner noen gravide for tiden, og holde kontakt med i etterkant av fødselen med tanke på trilleturer osv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...