Gå til innhold

Noen fra Nordstrand her?


Knerten

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 15+5 uker og går hjemme gravid. Bor på Nordstrand i Nordstrandveien. Jeg er 28 år og førstegangsfødende. Hadde vært veldig hyggelig å møte andre gravide fra området:) Svar gjerne her, eller send mail til [email protected]:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er nå inne i min 20 uke. Jeg venter mitt tredje barn. Har termin 6 januar.Vi vet at det blir en liten jente. Vi bor i Oberst Rodesvei på Nordstrand.Er i jobb, og regner med og jobbe et par måneder til, hvis formen er like bra. Er veldig hyggelig å treffe noen fra samme bydel, som man kan trille med og evt trene sammen med etterpå. Jeg er 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Jeg er 14+1 og hører egentlig til i februarklubben, men så inne her at vi ikke bor så langt fra hverandre:). Jeg er 29 år, venter mitt første barn, er samboer og bor i Munkerudkleiva (sidevei til Nordstrandsveien).

 

Hadde vært hyggelig å møtes etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare menge meg med dere, selv om jeg har flyttet fra Nordstrand. Er født og oppvokst i Mukerudkleiva, men bor nå i enebakk.

Foreldrene mine bor fortsatt i "kleiva", så er der mye.

Er noen av dere fra nordstrand eller er dere innflyttere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

Hyggelig å få respons:) Hadde vært hyggelig å møtes ja - både med tanke på noen i nærheten å gå hjemme sammen med, trene sammen med, turer osv:)

Min e-post adresse er [email protected] - ta gjerne kontakt. Ellers kan vi jo avtales og møtes på kaffebaren på Sæther f.eks utover høsten, i september kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Jeg er innflytter og har bodd her litt over 1 år. Hadde vært koselig å møtes på kaffebaren etterhvert, vi må avtale et tidspunkt:). Hyggelig å bli kjent med noen i samme område da jeg ikke kjenner noen gravide for tiden, og holde kontakt med i etterkant av fødselen med tanke på trilleturer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier dere til en gang i september? F.eks tirsdag 18. kl seks? Vet ikke hvor lenge kaffebaren er åpen på hverdager, ev kan vi møtes på Egon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig å møtes i september. Vi planlegger ferie de to siste ukene i september så hva om vi møtes tirsdagen før Knerten foreslår, tirsdag 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. er en mandag ser jeg på kalenderen. Så hva med tirsdag 11. september kl 18 på Egon? Hadde vært koselig å komme i kontakt med andre i nærmiljøet med en voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da sier vi tirsdag 11. sept kl 18 på Egon. Jeg stiller i alle fall, så kan vi håpe de to andre kan også:)

Vi ses:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Da har vi en avtale tirsdag 11/9 kl 18 på Egon. Håper at de to andre kommer også ja. Dette blir nok hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...