Gå til innhold

melder meg inn her jeg å da:(

Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

3 ganger på rad har jeg hatt sa nå så da hører jeg vel til her.

vært på Ul idag å fikk bekreftet att alt er ute å att det ikke var noe galt med meg. skal ta blodprøver når mensen har kommet tilbake,så var det vel bare å prøve på nytt.

hvem er dere å hva er historiene deres?

Fortsetter under...

Hei du og velkommen hit, selvom det litt trist å ønske velkommen til et forum som dette... Den positive siden er at det er mange koselige jenter å dele gleder og sorger med :-) Lei for å høre at du også har mistet... Samtidig godt å høre at du har blitt undersøkt og at det ikke er noe galt med deg.

Jeg har "bare" mistet to ganger. Vi begynte prøvingen for 2,5 år siden og har vært gravide to ganger - først en SA og så en MA (oppdaget i uke 11, fosteret hadde vært dødt siden uke 9). Vi har hatt en liten prøvepause for å komme oss på beina igjen etter MA'en. Det var virkelig et slag i trynet, vi hadde så smått begynt å glede oss og tenkte at det skulle gå bra, men den gang ei.. Så nå er vi igang igjen, men det har ikke skjedd stort siden. Satser på at det blir spire i løpet av høsten som resulterer i en baby på forsommeren eller sommeren neste år.

Sender deg masse ltrøsteklemmer og ykke-til-klemmer og håper vi alle sammen lykkes med spireplantingen i høst.... Synes virkelig vi fortjener det!!!

Klem

takktakk!!

er ikke akkurat noe drømmesituasjon å komme inn hit nei:(

hadde aldri tenke jeg skulle havne her,vi har jo en frisk å rask gutt på 17 mnd,var jo ikke noe komplikasjoner i det sv.skapet.

skulle jo tro når man har klart det en gang att det ikke skulle være noe problem neste gang,men der tok jeg feil gitt,3 ganger på rekke å rad med SA. begynner å gå på psyken løs,vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre av meg,heldigvis har vi sønnen vår,masse trøst i det!!

har dere barn fra før av da?

lykke til dere å,skal se vi blir mammaer neste sommer:)

go klem!!

Vi har ingen barn fra før, nei.... :-( Du er heldig som har en liten en å trøste deg med, men skjønner selvfølgelig at det er utrlig trist å miste 3 ganger på rad... Vi får bare sette alle kluter til alle sammen, så blir vi forhåpentligvis mammaer til sommeren hele gjengen her - og gutten din får en liten søster eller bror :-)

Klem

Annonse

Velkommen hit! Her er det godt å være når man først sliter som vi gjør=) Har vært stille her i ferien, men tar seg sikkert opp igjen når alle er igang med hverdagen igjen!

Selv er jeg lykkelig gift, mor til to flotte unger på 7 og 9 år =)

Jeg mistet tre i løpet av et år, før vi fikk eldstemann - slet så 1.5 år før jeg ble gravid igjen, men da gikk det altså veldig bra. Fikk da to "tette" og hadde hendene fulle i noen år, før vi begynte å prøve på nummer tre. Ble raskt gravid -

men mistet min lille prins, hjemme på badet i, 18 uke......

Brukte tre år på å bearbeide sorgen og manne oss opp til å prøve igjen. Mistet ei lita jente, i Ma i uke 17, i august 06.

Gikk noen runder med oss selv på hvorvidt det var riktig og fortsette prøvinga - men kom frem til at vi egentlig ikke har noe valg. Har blitt lovet TCL behandling og tett oppfølging av kvinneklinikken ved neste graviditet - og vi VIL ha en til - har prøvd siden januar, men altså foreløbig uten å lykkes.....

Jakten på en baby er lang og tung, men lettere når vi kan gå sammen=)

Krysser fingrene for at vi alle lykkes i løpet av høsten, jenter - så blir det skikkelig babyboom i 2008=)

Klem fra

• 1 måned senere...

huff skal jammen meg ikke klage jeg når jeg leser om deg.stakkar:( må jo ha vært helt grusomt å fø i uke 18 :(:(

å nok en gang i uke 17.

håper du har blitt gravid nå å att du klarer å gjennomføre ett svangerskap.

har fortsatt ikke blitt gravid jeg da:(

lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...