Gå til innhold

Måtte bite i det sure eplet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomfører Ferber-sovekuren nå...

Ikke så kjekt nei, men her måtte det til..

Bedre og bedre dag for dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste du ikke innlegget på småtroll igår? hvor det står at når barn skriker så øker blodtrykket(blir liggende og skrike- det var forsket på metoder a la ferber), det kan øke så mye at det ikke kommer nok oksygen til hjernen og kan gjøre skade på sentrale nervebaner.

jeg ville lest det.

personlig mener jeg at barn gråter av en grunn, og det er enklere å være i rommet og gi dem den tryggheten de trenger heller enn å gå på akkrod med eget hjerte. barn oppfatter ikke verden på samme måte soom oss enda.

Skrevet

Hvilket innlegg var det? kan du sette inn linken til det? Syns virkelig det er bra at noen endelig begynner å forske på følgene av metoder a la Ferber, jeg synes det høres ut som veldig baby-fientlige metoder som jeg tenker at HS osv bør endre sitt syn på...

Skrevet

Folk er jo så ekstremt hysteriske nå. har gjennomført metoden selv og den nytter. og prøvde alt før jeg tydde til det og ingenting nyttet. bare pupp å byssing. DET MÅTTE TIL!

Skrevet

Jeg synes ikke det er hysterisk å være imot Ferber... Det handler mer om å være bevisst på hvilke valg man tar, og å være trygg på at man velger rett. Det er mange som sier de har brukt metoder de angrer på i etterkant, og da syns jeg det er bedre å sette seg inn i ting grundig og følge egen magefølelse - og være glad for de valgene man tok. Det er viktig å vite at dette med å la barn ligge å gråte er en veldig ny metode, oppfunnet av mannlige middeladrende leger, og som max har vart i tre generasjoner, og KUN her i vesten... Da er det vel ikke hysteri å være litt skeptisk?

Skrevet

Av og til er man helt desperat og tyr til desperate midler... Da gjør man ikke alltid det som er best, men det som virker der og da..... Tror det er lurt å prøve å være i forkant og gjøre noe før man er helt på tuppa pga søvnmangel... Så tar man kanskje et annet valg... men det er sikkert letter sagt enn gjort....... Lykke til, alle dere søvnige foreldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...