Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på UL igjen. Skal sette alle tre sprøytene i dag og så blir det uttak på fredag. I morgen var det fullt på flyet så jeg drar fredag morgen og håper å rekke frem til Nordica i tide. Hotell i København var umulig å få på grunn av moteuka (kun et til 8000 kr) så vi havner i Malmø. Kusinen min skal være med denne gangen så det blir hyggelig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10031225-da-var-siste-ul-tatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal rekke å komme meg fra flyplassen tidsnok til timen på Nordica. Synes bestandig det skjer noe stressende på disse forsøkene men men da blir jo historien bedre til slutt ;o) Gruer meg litt til uttaket i morgen. Både til stikkene og til om de i det hele tatt får ut noen egg. Skal også spørre Lindenberg om det der torturredskapet han brukte på meg ved innsetting sist og hva det var godt for.

Skal stå opp om tre timer så jeg burde vel egentlig lagt meg men er ikke trøtt nok. Har badet og klippet den ene hunden min i kveld. Den skal stilles ut på en stor utstilling på søndag men jeg får jo ikke gått med den selv siden jeg er i Danmark/Sverige da. Mamma har kommet fra nord-Norge til Oslo for å være hundevakt mens jeg er hos Lindenberg og lager barnebarnet hennes. Hun hadde med seg noen skjønne babyklær som hun har strikket.

Tar med meg babyklister til Danmark for denne gangen skal den sitte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...