Gå til innhold

Ide' til pappa-gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som kan hjelpe meg med noen gode / lure ide'er til pappa gave?

Jeg har termin 1.sept.og han har bursdag 7 sept. Så jeg tenkte bare å kjøpe en liten oppmerksomhets gave i tillegg til bursdagsgaven ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superdad genser eller noe slikt...er mye morsomt på www.verdensbestepappa.no :))

Skrevet

jeg kjøpte buzz til min samboer i pappagave.. han fikk den på fredag .. hehe.. han ble kjempoverrasket og vi spillte og koste oss.. utmerket tidsfordriv nå i ventetiden:)

Skrevet

Jeg har kjøpt et smykke der det står pappa på:) den skal liksom være fra babyen..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Bæresjal,

Mannen min kan rett og slett ikke vente med å ha den lille på magen "hele tiden" Han har pakket det pent ned i sykehusbaggen for så fort ungen er ute så er det hans tur til å bære for nå har jeg gjort det i 9 måneder og han har vært utrolig misunnelig.

Se dette bildet fra tettinntil.com

http://tettinntil.com/images/Forsidebilder/SOMMERBILDER/pappabarer.jpg

Skrevet

så på bokhandelen at de har en del babybøker til pappa. Blant annet pappa for første gang, og en litt humoristisk bok som het noe sånt som "bruksanvisning det første året" (eller var i hvert fall om det, husker sant og si ikke tittelen).

Mannen min fikk en pins av jordmor (en bitteliten gullnål) der det stod pappa, jeg syntes det var sååå søtt, men han ville IKKE bruke den.

Skrevet

Takk for mangen gode tips! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...